آیا شما نیاز به چند کیست ساده در درمان کلیه

چهار شنبه 10 مهر 1392
ن : lafee

آیا شما نیاز به چند کیست ساده در درمان کلیه

آیا شما نیاز به چند کیست ساده در درمان کلیه

آیا شما نیاز به کیست های ساده چندگانه در کیست های کلیوی در TreatmentMultiple کیست ساده کلیه در حال توسعه بدان معنی است که بیش از یک در شرایط جدی kidney.Is ؟ آیا این نیاز به درمان دارد ؟

کیست های ساده متعدد در کلیه

کیست ساده و در اختلال کلیوی بسیار شایعی است ، به ویژه در میان elderly.If کیست کوچک هستند ، بیماران هیچ ناراحتی و signs.However را تجربه ، به عنوان کیست بزرگ ، به نظر می رسد یک میزبان از علائم مانند کمر درد ، توده در شکم ، این علائم etc.If فشار خون بالا به نظر می رسد ، این بیماران باید درمان را برای لحظه ای در زمان به دنبال .

درمان کیست های ساده متعدد بر روی کلیه

در طب سنتی غرب ، جراحی راه درمان خط اول برای مولتیپل اسکلروزیس یا آسپیراسیون ساده از جمله کیست در کلیه است، wherei مایع است که با کمک یک سوزن مکیده می شود، به دنبال تزریق مواد خاصی در کیست به فضا را زخم کند . با این حال ، در این مورد ، کیست ها به احتمال بسیار زیاد به عود .

اگر کیست دوباره تصویر را بزرگ تر ببینید. ، decortication کیست لاپاروسکوپی انجام شده برای حذف it.It است یک procedure.Also تهاجمی ممکن است ، به عنوان کیست های ساده متعدد در کلیه وجود دارد ، آنهایی که کوچک تبدیل خواهد شد soon.Therefore بزرگ، جراحی به طور کلی به مردم توصیه نمی شود کیست در کلیه با ساده چندگانه .

درمان طبیعی با چند Osmotherapy.This کیست ساده به بیماران توصیه می شود به نام داروهای میکرو چینیدرمان گیاهی و خارجی در منطقه کلیه کاربردی . انواع مختلف از گیاهان در این درمان بر اساس کیست بیماران با شرایط خاص خود را مانند بیماری ، کلیه آسیب درجه و غیره مورد استفاده قرار می گیرند ، در نظر گرفته شده است به عنوان یک درمان هدفمند است .

در مرحله اول، داروهای موثر می تواند به آستر دیواره کیست غیر فعال و آنها را در سلول های ترشحی از دست ability.Thereby ، توقف کیست افزایش در اندازه.

ثانیا، داروها میکرو چینی Osmotherapy افزایش نفوذپذیری عروق خونی کوچک در دیواره کیست و افزایش دفع مایع از کیست . در این روش ، کیست خواهد شد به تدریج منقبض شده.

داروها میکرو چینی Osmotherapy های متعدد بر روی کیست های ساده درمان و جلوگیری از آن را از به طور موثر خدشه کلیه کلیه به طور کامل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان کیست کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.