آیا دیالیز تنها گزینه درمان برای افراد مبتلا به CKD مرحله 5

چهار شنبه 10 مهر 1392
ن : lafee

آیا دیالیز تنها گزینه درمان برای افراد مبتلا به CKD مرحله 5

آیا دیالیز تنها گزینه درمان برای افراد مبتلا به CKD مرحله 5
بیماری مزمن کلیه (CKD) را می توان به 5 مرحله stages.In 5 CKD، کلیه ها با عملکرد کلیوی کمتر از 15٪ نرمال به شدت آسیب دیده تقسیم شده است. وقتی شکست کلیه، دیالیز تجویز خواهد شد. با این حال، دیالیز تنها راه درمان است افراد مبتلا به مرحله 5 CKD؟

چگونه دیالیز کار به درمان مرحله 5 CKD؟

دیالیز نیز کلیه مصنوعی نامیده می شود و می تواند عملکرد کلیه جایگزین برای فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از body.It در از بین بردن ناراحتی مؤثر است و می تواند کمک به طولانی شدن زمان طول عمر بیماران با این حال، آن است که درمان برای مرحله 5 CKD دیالیز تنها می تواند حذف مواد مضر micromolecular است، اما زباله های چپ در بدن را حفظ خواهد کرد و ممکن است آسیب بیشتری به kidneys.Even اگر بیماران با مرحله 5 CKD در دیالیز توصیه می شود انجام دهد، عملکرد کلیه هنوز هم نگه می دارد deteriorating.The و با متوسط ​​طول عمر افراد مبتلا به مرحله 5 و بیماری مزمن کلیه در دیالیز است تنها بین 5 ~ 6 سال.

آیا دیالیز تنها درمان برای مرحله 5 CKD؟

تنها می تواند دیالیز عملکرد کلیوی جزئی به خون فیلتر جایگزین، اما هیچ اهمیت در بهبود عملکرد کلیه در تمام.

اگر ساختار کلیه قابل بازیابی می باشند و عملکرد کلیوی را می توان افزایش یافته است، دیالیز خواهد شد در all.Then چگونه برای بازگرداندن اختلال در ساختار کلیه و بهبود عملکرد کلیوی لازم نیست؟

اولین گام این است که حذف همه نوع مواد زائد و سموم از بدن. دیالیز به تنهایی به اندازه کافی در خالص all.Blood نمی تواند تمام انواع سموم و مواد زائد را حذف برای ایجاد یک محیط داخلی مناسب برای تعمیر بافت کلیه اختلال.

سپس میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است در درمان process.It بعدی مورد استفاده قرار می گیرد می توانید به خود بازسازی بافت کلیه اختلال تحریک به بهبود عملکرد کلیه است. در این روش، کلیه ها قادر خواهد بود به عملکرد بهتر و بیماران با مرحله 5 CKD خواهد شد نیاز به دیالیز نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله CKD 5,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.