داروهای خانگی برای کراتینین بالا

چهار شنبه 10 مهر 1392
ن : lafee

داروهای خانگی برای کراتینین بالا

داروهای خانگی برای کراتینین بالا
کراتینین بالا پایین یک دردسر واقعی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مزمن، که همیشه باعث می شودباز گشت در اسرع وقت آنها را ترک دیالیز است. در حالی که تحت درمان های پزشکی در بیمارستان، درمان خانگی ضروری برای کراتینین بالا ؟

اگرچه داروها نقش مهمی را در درمان کلیوی دارند ، بهداشت و درمان علمی روزانه نیز می تواند درمان های کمکی معالجه در واقع آن است، درمان حرفه ای، هر چند موثر ، تبدیل به بی فایده و بدون شیوه زندگی سالم .

داروهای خانگی برای کراتینین بالا برای عوامل مختلف است، که به شرح زیر است بپرسید.

رژیم غذایی به شدت کنترل شده :

ضروری است برای بیماران به خوردن مواد غذایی نور با نیازهای اساسی متعدد، که شامل مقدار مشخصی از مصرف نمک، پروتئین و ویتامین ها و توتون و تنباکو و الکل محدودیت نیز به طور خاص، بیماران پیشنهاد را در رژیم غذایی کم نمک یا بدون نمک ، مناسب پروتئین با کیفیت بالا و ویتامین فراوان در حالی که به شدت دود و نوشیدنی در جهت جلوگیری از آسیب بیشتر اینکه آیا عملیات های کلیوی آنها طبیعی هستند یا نه .

ورزش های مناسب :

ورزش مناسب است همچنین یکی از داروهای خانگی برای کراتینین بالا، ضروری است که اگر شما توسط پزشکان پیشنهاد ( ورزش معالجه پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

خوب حالت ذهنی :

این بسیار مهم است برای بیماران به وضعیت روانی خوب هنگامی که در برابر مبارزه با بیماری های کلیه، به خصوص انطباق خوب است که ممکن است تفاوت در دوره ویژه ای را .

سه عامل تاثیر بالا groundworks اصلی از داروهای خانگی برای کراتینین بالا ، که ، با این حال ، هیچ وجه کافی نیست . چه بیماران باید timey و موثر ترین درمان است که قادر به معکوس ، بیماری های کلیوی را با دقت از علل ریشه ای است . درمان های طبیعی از جمله نوع از روش های درمانی است که اعمال می شود به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده اساسا ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه به طوری که برای اصلاح بیماری مزمن کلیه کارآمد و به اندازه کافی .

همه در همه، تنها با ترکیب درمان جبرانی پزشکی و درمان های خانگی برای کراتینین بالا می تواند بیماران از مبدا معکوس بیماری کلیوی اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , CKD رژیم غذایی و تناسب اندام, داروهای خانگی برای کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.