درمان طبیعی برای PKD دو طرفه

چهار شنبه 10 مهر 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای PKD دو طرفه

درمان طبیعی برای PKD دو طرفه

درمان طبیعی برای PKD PKDBilateral دو طرفه یک اختلال است که در آن تعدادی کیست های در حال توسعه در هر دو kidneys.Hereدرمان طبیعی توصیه می شود برای درمان PKD دوجانبه است .

دو طرفه PKD

دو طرفه PKD تدریجی سن disease.With کلیه ژنتیکی است ، کیست در هر دو اندازه و number.On یک طرف را افزایش می دهد ، کیست های بزرگ جایگزین بیشتر و سالم تر نفرون ، نتیجه در کاهش function.On کلیوی از سوی دیگر، بزرگ کیست فشار علیه کلیه ها شود، منجر به ایسکمی کلیوی و کلیه ها anoxia.When می تواند خون کافی و اکسیژن دریافت نمی کند ، بافت کلیه تبدیل خواهد شد فیبروتیک و impaired.Eventually ، نارسایی کلیه خواهد بود که نتیجه .

درمان طبیعی برای PKD دوطرفه

به عنوان پیشرفت PKD دو طرفه ، بیماران یک میزبان از علائم و ناراحتی مانند فشار خون بالا ، درد در شکم و پشت، خون در ادرار را تجربه کنند ، به پارگی از کیست etc.As برای این نشانه ها ، انواع داروها به طور کلی استفاده می شود ، اما آنها می تواند زوال عملکرد کلیوی در همه متوقف نمی شود.

درمان طبیعی برای درمان دو طرفه PKD به نام میکرو چینی Osmotherapy داروها ، توصیه می شود. این یک درمان گیاهی است و هیچ گونه عوارض جانبی در body.More از عملکرد بالینی 25 سال اثر درمان زیادی در درمان PKD.There دوجانبه نشان بسیاری از موارد که در آن بیماران بهبود قابل توجهی پس از treatment.Email به kidneycares @ hotmail.com و دریافت دانید که چگونهبیماران مبتلا به PKD دوجانبه درمان موثر .

میکرو چینی داروها Osmotherapy ، با این نسخهها کار در روش های زیر به درمان PKD دوجانبه به .

این داروها می توانند سلولهای پوششی بر روی دیوار کیست غیر فعال و ایجاد ability.In ترشحی در این راه آنها را از دست بدهند ، هیچ مایع کیستیک تر خواهد شد و کیست متوقف خواهد شد در حال رشد است .

مواد فعال در طب چینی می تواند نفوذپذیری دیواره کیست را افزایش می دهد و افزایش دفع مایع از کیست wall.Therefore است ، کیست های بزرگ منقبض خواهد شد.

میکرو چینی Osmotherapy داروها ، می تواند PKD دوجانبه را درمان و از بدتر شدن عملکرد کلیه به طور موثر آن را متوقف کند . این باعث می شود کهبیماران در حال توسعه از نارسایی کلیه به طور کامل جلوگیری از .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.