چرا هنوز سطح کراتینین بالا در دیالیز

سه شنبه 9 مهر 1392
ن : lafee

چرا هنوز سطح کراتینین بالا در دیالیز

چرا هنوز سطح کراتینین بالا در دیالیز
سطح کراتینین ، DialysisHow به کاهش قابل توجه سطح کراتینین بالا برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ؟ این پاسخی است که برای اولین بار به ذهن می آید باید دیالیز می شود . با این حال ، برخی از بیماران شگفت زده برای پیدا کردن که سطح کراتینین آنها هنوز بالا بر روی دیالیز . چرا؟

اول از همه ، ما باید اعتراف که دیالیز در واقع سریع ترین راه را برای بیماران به پاک کردن خون و حفظ جان خود را ، که ، با این حال ، به مراتب از اندازه کافی به کنترل افزایش سطح کراتینین سیستمیک است . دریک سو ، دیالیز است تنها قادر به کاهش سطح کراتینین سرسری و به طور موقت ، که قادر به رسیدن به هدف درمان بیماری های کلیوی به طور کامل از علل ریشه ای . علاوه بر این، محدودیت های خود که دیالیز تنها نقش موثری در از بین بردن متابولیت از مولکول های کوچک است . در سوی دیگر ، دیالیز مکرر ممکن است عوارض جانبی متعدد، که غیر قابل چشم پوشی منجر به آسیب های ثانویه می شود. در حالی که بدترین چیز از همه این است که بیشتر به شما در دیالیز بستگی دارد ، بیشتر به شما را نمی توان از آن جدا شده، که معلوم می شود دیالیز مکرر و تخریب کلیه بیشتر است ، در نتیجه ورود به چرخه معیوب و افزایش سطح کراتینین .

پس از آن دشوار است به درک همین دلیل است که سطح کراتینین هنوز در دیالیز بالا . اما پس از آن دوباره ، چگونه به مقابله با رابطه بین هنوز هم رو به افزایش کراتینین و دیالیز ؟ ( درمان های طبیعی قابل توجه لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

درمان های طبیعی درمان ترجیح داده است که برای اصلاح بیماری کلیوی اساسا از طریق دوره نقاهت و نوسازی سلول های کلیه آسیب دیده ذاتی از مبدا استفاده ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع نفرون به سطح کراتینین کمتر بدون دیالیز کارآمد و به اندازه کافی .

درمان آلودگی خون درمان طبیعی قابل توجهی است که در آن ، استفاده شده است که برای از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و دیگر از متابولیت بدن از طریق تصفیه خون ، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی معالجه و بیدار توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، بنابراین مطمئن شوید که خون ناسالم و ساز و عامل را دوباره به منظور کاهش سطح کراتینین به طور طبیعی آسیب دیده نمی شود .

در یک کلام ، دیالیز تنها راه برای رفتن به جلو است. اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین سیستمیک بدون نفوذ زهرآلود ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , CKD کراتینین , چرا هنوز سطح کراتینین بالا در دیالی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.