مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می شود معکوس

سه شنبه 9 مهر 1392
ن : lafee

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می شود معکوس

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می شود معکوس
مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ، به ReverseTo می شود و یا نمی شود ، که سوال برای بیماران در مرحله 3 بیماری کلیوی مزمن، که ممکن است منجر به عواقب مجزا با راه حل های مختلف می باشد. پس چگونه به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه معکوس اگر این امکان وجود دارد ؟ ( مشاوره از طریق مسنجر از دکتر حرفه ای زندگی می کنند . )

اول از همه، آن را می گویند که بیماران در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستند قادر می شود در اغلب موارد به درجه خاصی معکوس امن است. با این حال ، بیشتر بیماران به اشتباه درمان unbefitting و یا درمان بارها و بارها تاخیر، که منجر به بیماری جدی تر را انتخاب کرد. در واقع در آن است، درمان های متعدد موجود تنها قادر به کاهش پدیده های سطحی به طور موقت به جای درمان بیماری های کلیوی کاملا از علل ریشه ای . چه بدتر، کسانی که با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده ایمنی و سیتوتوکسیک دارو ممکن است استفاده از مواد مخدر ، که بیشتر به صدمات ثانویه منجر می شود ، در نتیجه بالا بردن سرعت پیشرفت و امید به زندگی کوتاه مرحله 3 بیماری مزمن کلیه شود.

در جهت معکوس مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی ، بیماران باید اقدامات از هر دو درمان پزشکی و مراقبت های بهداشتی روزانه ، بنابراین واقعا ارتقاء کیفیت زندگی آنها . درمان های طبیعی روش های ارجح برای حل این مشکل است، که به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از مبدا استفاده شده ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختار و عملکرد سلول های ذاتی کلیه اساسا بنابراین به عنوان به عقب مرحله 3 بیماری مزمن کلیه کارآمد و به اندازه کافی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان طبیعی مهم است آن است که قادر است به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی ، در نتیجه تعمیر آسیب های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه در جهت معکوس مرحله 3 بیماری مزمن کلیه به طور طبیعی .

علاوه بر این، آلودگی خون درمانی ، ایمونوتراپی و تصفیه خون درمان های طبیعی معالجه است . علاوه بر این ، رژیم غذایی به شدت کنترل شده ، ورزش مناسب و حالت ذهنی خوب ضروری است .

می تواند مرحله 3 بیماری مزمن کلیه معکوس ؟ مطالب فوق ممکن است شما را درک مختصر ارائه دهد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله CKD 3 , CKD, می تواند 3 بیماری مزمن کلیه مرحله تواند معکوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.