در چه سطح کراتینین آیا شما نیاز به شروع دیالیز

دو شنبه 8 مهر 1392
ن : lafee

در چه سطح کراتینین آیا شما نیاز به شروع دیالیز

در چه سطح کراتینین آیا شما نیاز به شروع دیالیز
سطح کراتینین، این سطح را DialysisCreatinine موضوع که بیماران با بیماری کلیوی همیشه در مورد صحبت می کنید، که قادر به منعکس کننده وضعیت فعلی و پیش بینی پیش آگهی است. با این حال، دیالیز در این دوره لازم است؟ چگونه به مقابله با سطح کراتینین بالا به درستی؟

کراتینین، آن را به سادگی، متابولیت عضله در بدن انسان، که به دلیل تغییرات فیزیولوژیک و پاتولوژیک افزایش می یابد. سابق به سادگی به نظر می رسد زمانی که مردم در غذاهای عضله بیش از حد را در حالی که دومی احتمال بیماری کلیه است که نشان می دهد سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده است که کراتینین است که قادر به خارج شدن از بدن حذف حذف نمی کند، در نتیجه باعث یک مقدار زیادی از رسوب کراتینین بنابراین به عنوان افزایش سطح کراتینین.

دیالیز به بیماران در اکثر موارد هنگامی که سطح کراتینین آنها به می رسد 5.0mg/DL، که مستلزم آسیب شدید کلیوی است که کلیه ها بیش از حد کافی برای حذف مواد زائد و سموم و متابولیت دیگر از بدن از طریق ادرار است. در واقع، کلیه ها تحت چنین شرایطی در حال حاضر تبدیل به اختلال که قادر به حفظ کارکرد روزانه به طور مستقل است. با این حال، بیش از حد در دیالیز وابسته به کراتینین کمتر خواهد به یکی دیگر از اشتباه، که معلوم می شود دیالیز مکرر و کلیه ها به شدت در طی این فرایند آسیب دیده را وارد کنید. (عوارض جانبی دیالیز لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید.)

به منظور کاهش سطح کراتینین به موقع و به طور موثر در حالی که اجتناب از صدمات ثانویه، بیماران باید برای درمان های طبیعی تر به دنبال. درمان های طبیعی چنین از روش های درمانی که می توانند به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای، در نتیجه درمان بیماری کلیوی اساسا از طریق حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه سطح کراتینین پایین تر به طور طبیعی.

درمان آلودگی خون درمان طبیعی قابل توجه آن است که برای از بین بردن استاز خون از بدن از طریق تصفیه خون، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ کسانی که معالجه عنصر جبرانی و بیداری توانایی نوسازی خود انسان استفاده شده است بدن، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به منظور کاهش سطح کراتینین کارآمد و به اندازه کافی.

در یک کلام، دیالیز مناسب ترین روش برای کاهش سطح کراتینین نیست. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه دیالیز, CKD کراتینین, سطح کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.