چگونه برای جلوگیری از مرحله 3 را از پیشرفت به مرحله 4 بیماری CKD

یک شنبه 11 فروردين 1392
ن : lafee

چگونه برای جلوگیری از مرحله 3 را از پیشرفت به مرحله 4 بیماری CKD

 

بر اساس میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)، بیماری مزمن کلیوی (CKD) به پنج stages.In مرحله 3 CKD، کلیه ها در حد متوسط ​​با کاهش GFR تا 30 ~ بیماری به کلیه 59ml/min.As، نشده اند دچار اختلال آنقدر دچار اختلال تقسیم ، آسیب کلیه می تواند معکوس شود. با این حال، یک بار آن را به مرحله 4 CKD پیشرفت می کند، این بیماری تبدیل خواهد شد غیر قابل برگشت است. چگونه برای جلوگیری از مرحله 3 CKD از پیشرفت به مرحله 4 CKD؟
غذا
بیماران مبتلا به مرحله 3 CKD اغلب به یک رژیم غذایی متعادل dietitian.A چنین بخش مهمی از درمان است. متخصص تغذیه به نتایج کار آزمایشگاه و بررسی و معرفی یک برنامه غذایی فردی برای needs.Eating خود یک رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به حفظ عملکرد کلیه و health.It کلی لازم است برای آنها را به انواع مختلف مواد معدنی و مواد مغذی در رژیم غذایی خود را از قبیل تعادل پروتئین، فسفر، پتاسیم، سدیم، و غیره کلسیم
علل اولیه
دیابت و فشار خون بالا هستند، دو علت مهم در CKD.By نگه داشتن سطح قند خون و حفظ فشار خون سالم، می تواند کمک به حفظ عملکرد کلیوی و جلوگیری از بیماری progression.As انواع علل CKD وجود دارد، مهم است که به علل اولیه را کنترل کنید. برای مثال، در PKD، توقف بزرگ شدن کیست ها نقش کلیدی برای به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری است.
تغییر شیوه زندگی
تغییر در شیوه زندگی می تواند CKD مرحله 3 به مرحله 4 CKD کند. اعمال سیگار کشیدن به طور منظم و مفید برای طولانی health.Patients کلیه باید با پزشک خود در مورد ورزش plan.Also صحبت، بیماران باید از مصرف الکل در حد متوسط ​​نگه می دارد.
بازگرداندن ساختار کلیه و بهبود عملکرد کلیه
اگر ساختار کلیه اختلال را می توان ترمیم، CKD مرحله 3 به مرحله پیشرفت 4 CKD completely.Chinese پزشکی است که اغلب استفاده می شود برای درمان بیماری می تواند متوقف شود. این داروها می توانند توانایی خود شفا از بدن برای بازگرداندن کلیه اختلال در ساختار و بهبود عملکرد کلیه را افزایش دهد.
راهنمایی درمان فوق را در کنار یکدیگر می تواند کمک به توقف در مرحله 3 از پیشرفت به مرحله 4 بیماری بیماری به طور کامل.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.