نارسایی کلیه مزمن و سطح آمونیاک بالا

دو شنبه 8 مهر 1392
ن : lafee

نارسایی کلیه مزمن و سطح آمونیاک بالا

نارسایی کلیه مزمن و سطح آمونیاک بالا
نارسایی کلیه مزمن، آمونیاک بالا LevelChronic نارسایی تخریب پیشرونده naphron، ناشی از بیماری های مختلف، که رفتار به عنوان های مختلف ویژگی های بالینی است. پس چگونه به کنار آمدن با آمونیاک سطح بالا زمانی که از این بیماری مزمن کلیه رنج می برند؟ (درمان شخصی از دکتر حرفه ای زندگی می کنند.)

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه سالم نقش بسیار مهمی در کارکرد روزانه، که شامل تصفیه خون و تولید ادرار را ایفا می کنند. با این حال، هنگامی که نارسایی مزمن کلیوی به نظر می رسد که سلول های کلیه آسیب دیده ذاتی قادر به از بین بردن متابولیت به طور کامل و یا حفظ تعادل محیط داخلی در چند ماه، سال و یا بسیار طولانی، که منجر به، احتباس زباله، اختلال عملکرد غدد متابولیک و عدم تعادل از آب، الکترولیت و اسید و باز. سطح آمونیاک بالا یکی از اختلالات اسید و باز است.

بیماران باید هشدار بالا می برد هنگامی که سطح آمونیاک بالا در نارسایی مزمن کلیه، نشان می دهد که آسیب شدید کلیوی وجود دارد. تحت این شرایط، با این حال، بیماران زود باور برای دریافت درمان با اثر فوری در حالی که چشم پوشی از عملکرد واقعی است. به ویژه کسانی که با کمک هورمون، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای سیتوتوکسیک که قادر به درمان بیماری های کلیوی هستند اساسا در عین حال عوارض جانبی متعدد، که در واقع یک انتخاب ارجح نیست.

افزایش درمانهای طبیعی در پاسخ به زمان و شرایط است که برای محافظت و بازسازی ساختارها و عملکردهای کلیه های از استفاده مناسب، در نتیجه دوره نقاهت و نوسازی سلول های کلیه آسیب دیده ذاتی را از مبدا به طوری که به پایین آوردن سطح آمونیاک بالا در نارسایی کلیه مزمن به موقع و به طور موثر.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های مهم طبیعی، استفاده شده است که به خوبی کنترل فشار خون، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است، بنابراین تعمیر کلیه صدمات و بازگرداندن توابع کلیوی موثر و به اندازه کافی به منظور کاهش سطح آمونیاک بالا در نارسایی مزمن کلیوی به طور طبیعی.

از طریق معرفی کنید، شما ممکن است درک مختصری از چگونگی مقابله با سطح آمونیاک بالا در نارسایی مزمن کلیوی دریافت کنید. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD، علائم CKD A ~ Z,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.