بهترین راه برای کاهش پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون استروئید

دو شنبه 8 مهر 1392
ن : lafee

بهترین راه برای کاهش پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون استروئید

بهترین راه برای کاهش پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون استروئید
کاهش پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون بیماران استروئید که از سندرم نفروتیک همیشه ترس از چهار ویژگی مهم بالینی خود رنج می برند در حالی که پروتئین های سنگین یکی از آنها است . سپس بهترین راه برای کاهش ، پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون استروئید چه هستند ؟

پروتئین های سنگین از ویژگی های نمادین از سندرم نفروتیک ، که عمدتا توسط تغییر نفوذپذیری غشای پایه گلومرولی که آلبومین قادر است به طور موثر مسدود شده است که برای توبول کلیوی بازجذب بیش از حد توده ایجاد می شود، در نتیجه منجر به پروتئین اضافی در ادرار است.

در درمان معمول استروئید است که معمولا برای از بین بردن پروتئین، که در واقع می تواند پدیده های سطحی به طور موقت کاهش استفاده شده است . با این حال ، با کمک استروئید یک روش اساسی است که حتی ممکن است باعث عوارض جانبی متعدد نیست ، در نتیجه بدتر شدن وضعیت فعلی و سرعت پیشرفت به سمت نتیجه جدی تر است .

پس چگونه به کاهش پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون استروئید ؟ درمان های طبیعی درمان ارجح برای چنین شرایطی است که برای بازیابی و بازسازی نفرون آسیب دیده به طور کامل استفاده ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه از مبدا به منظور کاهش پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون استروئید به موقع و به طور موثر .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، برای مثال ، درمان طبیعی قابل توجه است که در آن استفاده شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق outspreading در نتیجه رگ های خونی، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از ریشه باعث می شود به منظور کاهش پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون استروئید .

علاوه بر این، آلودگی خون درمانی ، ایمونوتراپی و تصفیه خون نیز درمان معالجه هستند . ( سوالات جزئیات بیشتر لطفا به پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

محتوای بالا معرفی کرده است بهترین راه برای کاهش پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون استروئید . اگر شما با این مشکل روبرو ، لطفا پیام زیر ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ مشخص تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پروتئین ادرار CKD ، کاهش پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون استروئید ، CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.