وضعیت که نه مناسب برای پیوند کلیه

یک شنبه 7 مهر 1392
ن : lafee

وضعیت که نه مناسب برای پیوند کلیه

وضعیت که نه مناسب برای پیوند کلیه
وضعیت است که به مناسب برای کلیه به TransplantGenerally کلی است ، پیوند کلیه بهترین راه را برای بیماران مبتلا به پیشرفته با نارسایی مزمن کلیوی است که به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی اعمال است. با این حال ، چه باید بکنید با این وضعیت که نه مناسب برای کلیه پیوند ؟

آن را به خوبی شناخته شده است که پیوند کلیه یک نوع از درمان جایگزینی تدریجی است که قادر به حفظ طول عمر بیماران در پایان مرحله بیماری کلیوی است . با این حال، موارد تجویز و عدم آن، که متعلق به این وضعیت است که برای پیوند کلیه مناسب نیست علاوه بر این، بیماران از جنبه های مختلف شناسایی شده عبارتند از : شرایط بیمار ، بیماری اولیه ، سن و غیره قبل از عمل به منظور افزایش میزان بقای پیوند کلیه .

در اکثر موارد، بیماران پیشنهاد به پیوند کلیه را در زمانی که سطح کراتینین آنها با بیش از 1326umol / L ( 15mg/DL ) در حالی که میزان کلیرانس کراتینین کمتر از 5ml/min است . این بیماری اولیه اغلب دیده می شود برای پیوند کلیه گلومرولونفریت اولیه ، پیلونفریت مزمن و بیماری کیستیک کلیه ، و غیره در حالی که سن تطبیقی ​​55 در محدوده 15 ~ .

با این حال، کسانی که مبتلا به بیماری شدید وضعیت این است که مناسب برای پیوند کلیه مانند اسکیزوفرنی، تومورهای متاستاتیک ، هپاتیت مزمن ، سیروز کبدی و نارسایی قلبی مقاوم به درمان نمی باشد. سپس آنچه تحت این شرایط انجام ؟

درمان های طبیعی ترجیح داده می شوند درمان برای حل چنین وضعیتی است که مناسب برای پیوند کلیه با TCM، انتخاب شده است که برای محافظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه اعمال نیست ، در نتیجه درمان بیماری کلیوی از علت ریشه ای از طریق دوره نقاهت و نوسازی نفرون آسیب دیده به طور کامل به طوری که برای کم کردن سرعت پیشرفت و گسترش امید به زندگی به موقع و به طور موثر .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های مهم طبیعی، استفاده شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و regrade ماتریس خارج سلولی است ، بنابراین با مقابله با استرس وضعیت که برای پیوند کلیه مناسب است نه اساسا . ( سایر درمان های طبیعی دکتر زنده ما مشورت کنید. )

اگر بیماران تحت چنین شرایطی است که برای پیوند کلیه مناسب نیست اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پاسخ خاص هستند؟ ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مبانی CKD , CKD, وضعیت که نه مناسب برای پیوند کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.