دیابتی بیماری کلیه : نشانه ها ، درمان و رژیم غذایی

یک شنبه 7 مهر 1392
ن : lafee

دیابتی بیماری کلیه : نشانه ها ، درمان و رژیم غذایی

دیابتی بیماری کلیه : نشانه ها ، درمان و رژیم غذایی

بیماری کلیوی ناشی از دیابت یک وضعیت ثانویه به دیابت است. عمدتا در میان افراد با سابقه بیش از ده سال از مقاله diabetes.This رخ می دهد علائم و نشانه ها ، درمان و رژیم غذایی از بیماری های کلیوی ناشی از دیابت معرفی .

علائم بیماری کلیوی دیابتی

در مراحل اولیه بیماری کلیوی ناشی از دیابت ، هیچ نشانه ای نشان می دهد تا تنها نشانه ای از آسیب کلیوی ممکن است اثری کوچک از پروتئین در ادرار با این حال ، به عنوان پیشرفت بیماری کلیوی ناشی از دیابت ، علائم بیشتری ظاهر خواهد شد از جمله . :

افزایش فشار خون

کلسترول و تری گلیسیرید بالاتر

تورم در بخش های مختلف بدن مانند پاها و پاها

بی اشتهایی

خستگی

خواب مشکل

درمان برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت

به طور کلی ، بیماری های کلیوی ناشی از دیابت با دارو درمان می شود که به کاهش فشار خون و محافظت از مرحله اولیه kidneys.In از بیماری کلیوی ، این داروها حتی می توانید کلیه damage.You باید داروهایی است که ممکن است به خصوص داروهای ضد درد غیر استروئیدی برای کلیه ها مضر جلوگیری از معکوس . همچنین مهم است به حفظ سطح قند خون خود را تحت control.Maintaining سطح قند خون در محدوده طبیعی می تواند به صدمه به عروق خونی کوچک کوچک در کلیه جلوگیری .

در یک کلمه، تعدادی از داروهای مورد نیاز برای کنترل عوامل خطر صدمه به کلیه ها در بیماری های کلیوی ناشی از دیابت است .

آخرین درمان برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت است که به کنترل دیابت و damage.If کلیه معکوس صدمه به کلیه ها می تواند معکوس ، بیماران را به یک life.How عادی به عقب صدمه به کلیه ها در دیابت بازگشت مشورت با پزشک آنلاین ما برای درمان دقیق تر اطلاعات در حال حاضر!

رژیم غذایی برای بیماری های کلیوی ناشی از دیابت

یک رژیم غذایی متعادل باید کنترل از دیابت و زیر disease.The کلیه بهره مند هستند برخی از پیشنهادات رژیم غذایی برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت است .

کربوهیدرات است که بیشترین اثر را بر سطح قند خونمیزان مصرف کربوهیدرات باید بیماران limited.The هستند توصیه می شود که مصرف سدیم تا 1،500 میلی گرم مصرف daily.The پروتئین، سدیم و فسفر نیز باید limited.Email به kidneycares @ هاتمیل . . com برای بدست آوردن یک برنامه رژیم غذایی شخصی .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عوارض دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.