آیا دیالیز تنها درمان برای مرحله 4، مرحله CKD

یک شنبه 7 مهر 1392
ن : lafee

آیا دیالیز تنها درمان برای مرحله 4، مرحله CKD

آیا دیالیز تنها درمان برای مرحله 4، مرحله CKD

آیا دیالیز فقط درمان برای مرحله 4 CKDDialysis در ، یک lifesavor برای مردم زمانی است که کلیه خود قادر به عمل normally.It می تواند بیش از یک تابع جزئی کلیه و کردن مایع اضافی وبخشی از مواد زائد از بدن با این حال ، دیالیز می تواند تاثیر می گذارد زندگی بیماران به شدت و برخی از بیماران ممکن است انتخاب کنید برای شروع dialysis.Is دیالیز تنها درمان برای مرحله 4 CKD ؟

مرحله 4، مرحله CKD

فرد مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ، آسیب کلیه پیشرفته با کاهش شدید GFR به 15 ~ 30ml/min.As کلیه عملکرد کاهش می یابد ، سطح بالایی از مواد زائد و سموم در بدن ساخت ، و در نتیجه تعدادی از عوارض مانند فشار خون بالا ، کم خونی، بیماری های استخوان ، etc.If بیماری قلبی این وضعیت نگه می دارد بدتر شدن بیشتر ، دیالیز خواهد شد در آینده ای نزدیک مورد نیاز است.

با این حال ، خبر خوب این است که دیالیز است تنها درمان برای مرحله 4 CKD نیست .

درمان جایگزین برای مرحله 4 CKD تر از دیالیز

اگر کلیه ها بومی می توانند بهتر به خون فیلتر کار ، دیالیز نخواهد بود needed.How برای بازگرداندن اختلال کلیه به بهبود عملکرد کلیوی ؟

هنگامی بافت کلیه ها دچار اختلال شده ، آنها را آزاد و جذب بیشتر التهابی factors.These واسطه های التهابی می تواند به به کلیه ها infilter و بدتر شدن عملکرد کلیه التهاب further.The در کلیه می تواند فیبروز و اسکار کلیه tissues.Eventually باعث ، بافت کلیه تبدیل خواهد شد زخم و کلیه ها به طور کامل با شکست مواجه خواهد شد.

بنابراین، درمان ضد التهاب باید یک بخش مهم در مرحله درمان 4 CKD.It از می تواند به توقف زوال عملکرد کلیوی بیشتر باشد .

در مرحله 4 CKD ، به عنوان بخش بزرگی از بافت کلیه تبدیل شده است مشکل دارند، برای بهبود عملکرد کلیه ، درمان باید مورد استفاده قرار گیرد برای بازگرداندن اختلال بافت کلیه است .

میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان جایگزین برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است از dialysis.Thisدرمان گیاهی و عاری از عوارض جانبی در body.It بدن می تواند کمک به بازیابی توانایی خود شفا به بازسازی اختلال tissues.Once کلیه بافت کلیه اختلال را می توان بازسازی شده ، عملکرد کلیه را به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. در این مورد ، دیالیز خواهد شد در همه مورد نیاز نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD 4 درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.