آیا می توانم گلومرولونفریت با طب گیاهی درمان

یک شنبه 7 مهر 1392
ن : lafee

آیا می توانم گلومرولونفریت با طب گیاهی درمان

آیا می توانم گلومرولونفریت با طب گیاهی درمان

گلومرولونفریت یک اختلال کلیه مقاوم به درمان و عود frequently.If شرط توسعه به تدریج ، نارسایی کلیه خواهد بود result.Is نهایی درمان گلومرولونفریت وجود دارد آیا می توانم گلومرولونفریت با طب گیاهی درمان ؟ دفعات بازدید در تاریخ برای پیدا کردن پاسخ .

گلومرولونفریت

گلومرولونفریتاختلالات immunologically دارو کلیوی با التهاب گلومرولها در سیستم kidneys.Immune است یک سیستم محافظ در body.When مواد مضر خارج به نام آنتی ژن به بدن حمله ، سیستم ایمنی بدن آنتی بادی تولید برای شکست کمپلکسهای ایمنی them.The آنتی بادی و آنتی ژن های بدن فیلتر خواهد شد در نهایت .

با این حال ، در برخی موارد ، سیستم ایمنی بدن نتواند به عملکرد طبیعی ، و در نتیجه سیستم ایمنی بیش فعال از کمپلکسهای ایمنی response.The از آنتی بادی و آنتی ژن نمی تواند از بدن برداشته شود ، اما سپرده در مجتمعهای ایمنی kidneys.These هستند مقصر التهاب گلومرول ها در کلیه ها.

آیا می توانم گلومرولونفریت با طب گیاهی درمان؟

در حالی که درمان گلومرولونفریت وجود ندارد ،درمان موثر می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد و کمک به بیماران مبتلا به بازگشت به طبیعی life.Micro چینی داروها Osmotherapy یک درمان طبیعی برای glomerulonephritis.It دارای اثرات شفابخش زیر در درمان گلومرولونفریت است.

، گشاد شدن عروق خونی

کمپلکسهای ایمنی در کلیه مویرگی می تواند باعث آسیب به عروق خونی در سطوح مختلف، که مطمئنا باعث می شود خون های فقیر circulation.Dilating رگ های خونی می تواند گردش خون در کلیه ها برای ایجاد یک محیط برای ترمیم بافت کلیه اختلال را بهبود بخشد .

ضد التهاب

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی دارای اثر ضد التهاب است و می تواند نفوذ فاکتورهای التهابی به kidneys.Therefore است را متوقف ، می تواند ایمنی بدن آسیب بیشتر به کلیه ها متوقف شود.

تنزل ماتریس خارج سلولی

مقدار زیادی از ماتریس خارج سلولی می تواند تشکیل می دهند پس از از کلیه ها impaired.The ماتریکس خارج سلولی می تواند باعث گلومرولها به تبدیل شدن به داروهای hardened.Micro چینی می تواند به ماتریکس خارج سلولی برای جلوگیری از اسکلروز گلومرولی کاهش .

بازسازی سیستم ایمنی بدن

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی می تواند اصلاح اختلال عملکرد ایمنی بدن و کمک به بازسازی بدن سیستم ایمنی بدن در این روش، سیستم ایمنی بدن خواهد شد جلوگیری به علت پاسخ ایمنی غیر طبیعی .

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی می تواند گلومرولونفریت از علل آن درمان و بهبود عملکرد کلیوی با بازسازی ساختار کلیه اختلال بنابراین، بیماران قادر خواهند بود برای بازگشت به یک زندگی عادی بدون پیشرفت و عودبیماری است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان نفریت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.