می تواند یک فرد زنده با از کراتینین 7 و BUN 140 بدون دیالیز

یک شنبه 7 مهر 1392
ن : lafee

می تواند یک فرد زنده با از کراتینین 7 و BUN 140 بدون دیالیز

می تواند یک فرد زنده با از کراتینین 7 و BUN 140 بدون دیالیز

دیالیز یک روش نجات بخش برای مردم با failure.If کلیه بیماران به آن عادت کرده اند به خوبی است ، آنها می توانند یک life.However با کیفیت بالا زندگی می کنند، این بیماران اغلب با تعدادی از ناراحتی و complications.Therefore وابسته ، برخی از بیماران ممکن است انتخاب کنید به شروع نشد dialysis.Can به یک شخص با کراتینین 7 و BUN 140 زندگی بدون دیالیز ؟

خبر خوب این است که اگر درمان تهاجمی به تصویب رسید که بیماران دیگر نمی خواهد نیاز به dialysis.There بسیاری از موارد موفق که در آن بیمار اجتناب و حتی خلاص شدن از شر dialysis.You می تواند با مشورت پزشک آنلاین ما برای به دست آوردن برخی از تجارب موفق درمان اینجا را .

کلیه های سالم می توانید فیلتر کردن زباله از جمله کراتینین و نیتروژن اوره به طور معمول از حالت راست body.In ، کراتینین نگه می دارد و در یک سطح ثابت از 0.6 ~ 1.3 و سطح BUN در 8 ~ 20.For قدرتمند جبرانی کلیه ، سطح کراتینین و BUN را افزایش نمی دهد تا زمانی که عملکرد کلیوی سطوح halved.The در کراتینین 7 و BUN 140 است چندین بار به عنوان بالا به عنوان محدوده طبیعی ، که این مفهوم را میرسانند سطح damage.High کلیه بسیار جدی از سموم در خون می تواند منجر به تعدادی از عوارض مانند خستگی ، بیماری های قلبی ، مشکل تنفسی و غیره ، که برخی از آنها می تواند زندگی threatening.Dialysis می تواند این سموم را از بدن حذف به منظور کاهش خطر توسعه این عوارض است .

برای کمک به بیماران با کراتینین 7 و BUN 140 بازگشت بهزندگی با کیفیت بالا و بدون دیالیز ، آنها باید درمان مجبور به پاک کردن خون و بازگرداندن ساختار اختلال کلیه به بهبود عملکرد کلیوی .

درمان ترکیبی از تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy داروها ، با کراتینین 7 و BUN 140.Blood خالص به بیماران توصیه می شود می توانید تمام انواع سموم را از خون حذف برای ایجاد یک محیط مساعد برای تعمیر اختلال در کلیه داروها tissues.Micro چینی Osmotherapy می تواند تحریک بازسازی بافت های اختلال کلیه ، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه به طور قابل توجهی در این روش، بیماران با کراتینین 7 و BUN 140 قادر خواهد بود به یک زندگی معمولی و بدون دیالیز .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین , BUN,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.