چگونه به مقابله با عدم تعادل اسید و باز از نارسایی کلیه

یک شنبه 7 مهر 1392
ن : lafee

چگونه به مقابله با عدم تعادل اسید و باز از نارسایی کلیه

چگونه به مقابله با عدم تعادل اسید و باز از نارسایی کلیه
مقابله با عدم تعادل اسید پایه نارسایی FailureRenal کلیهبیماری کلیه های خاردار در حساب از علائم مختلف و عوارض ناشی از ارگان های مختلف و سیستم های آن باعث شده است. سپس چگونگی مقابله با عدم تعادل اسید و باز از نارسایی کلیه ( فورا دکتر زنده مشورت برای وضعیت فعلی است. )

همانطور که همه ما می دانیم ، کلیه های سالم نقش بسیار مهمی در عملیات روزانه تابعی از بدن انسان است که قادر به پاک کردن خون و از بین بردن متابولیت از طریق ادرار ایفا می کنند. تحت شرایط عادی ، آنها را واجد شرایط برای حفظ تعادل آب، الکترولیت ها و اسید پایه، که ، با این حال ، آسیب دیده می شود زمانی که تغییرات فیزیولوژیک و یا پاتولوژیک به نظر می رسد به کلیه ها ، در نتیجه باعث عدم تعادل اسید و باز مانند اسیدوز متابولیک .

به منظور مقابله با عدم تعادل اسید و باز از نارسایی کلیه ، بیماران تمایل به انتخاب داروهای با کمک هورمون مورداستفاده برای کنترل ویژگی های بالینی فورا . با این حال، این روش دارای محدودیت های قابل توجهی که ممکن است منجر به آسیب های ثانویه نسبت به عوارض جانبی متعدد مهمتر از همه، این stopgaps هستند قادر به درمان بیماریهای مزمن کلیه از علل ریشه خود را ، است که اتلاف وقت و پول است .

در مقایسه با روش های درمانی موجود ، درمان های طبیعی روش های ارجح است که قادر به محافظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه ، در نتیجه مقابله با عدم تعادل اسید و باز از نارسایی کلیه است .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، برای مثال ، درمان قابل توجه است آن است که قادر است به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی ، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به موقع و به طور موثر به طوری که برای مقابله با عدم تعادل اسید و باز از نارسایی کلیه اساسا .

در واقع، درمانهای مختلف معالجه طبیعی استفاده می شود که برای مقابله با عدم تعادل اسید و باز از نارسایی کلیوی نظیر آلودگی خون درمانی ، ایمونوتراپی ، تصفیه خون ، و غیره اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آنها وجود دارد ، لطفا پیام زیر ترک و یا صحبت به سرویس آنلاین خود را به صورت رایگان است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , درمان CKD , مقابله با عدم تعادل اسید و باز از نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.