مرحله 4 در دیابت، پروتئین در ادرار CKD

شنبه 6 مهر 1392
ن : lafee

مرحله 4 در دیابت، پروتئین در ادرار CKD

مرحله 4 در دیابت، پروتئین در ادرار CKD

دیابت علت اولیه بیماری مزمن کلیوی ( CKD) است. هنگامی که کلیه ها تحت تاثیر قرار می گیرد ، عملکرد کلیوی مرحله progressively.In کاهش 4 بیماری مزمن کلیه ، کلیه ها به شدت آسیب دیده و هزاران نشانه را ظاهر خواهد شد، که در آن پروتئین در ادرار یک علامت شایع است .

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه و پروتئین در ادرار در دیابت

رگ های خونی کوچک در کلیهها به نام گلومرول می توانید فیلتر کردن مایعات اضافی و مواد زائد از بدن در شرایط مناسب . با این حال ، اگر سطح قند خون را بالا نگه دارید ، آن را باعث فشار اضافی در glomeruli.Over زمان با ، گلومرول ها تبدیل خواهد شد خسته و شکست progressively.In مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ، بخش بزرگی از گلومرول آسیب دیده significantly.A مقدار زیادی از پروتئین خواهد شد عبور از طریق گلومرول و تا پایان در ادرار .

درمان مرحله 4 با پروتئین در ادرار در دیابت بیماری مزمن کلیه

پروتئین در ادرار یک شتاب دهنده قابل توجهی در بدتر شدن کلیه function.Without درمان موثر است، بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) خواهد آمد soon.What درمان موثر برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با پروتئین در ادرار در دیابت است ؟

در مرحله اول، بیماران باید داروهای تجویز شده و درمان برای کنترلعوارض و عوامل خطر مانند پروتئین در ادرار ، فشار خون بالا ، چربی خون و غیره را دنبال کنید

چه داروهایی برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت موثر هستند؟ ایمیل برای بیشتر پیشنهادات پزشکی kidneycares@hotmail.com .

دوم، در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ناشی از دیابت ، گلومرول های اختلال severely.To افزایش کارکرد کلیه و توقف شروع ESRD ، مهم ترین هدف درمان است برای بازگرداندن glomeruli.However اختلال است ، هیچ چنین درمان در طب غربی وجود دارد است.

میکرو چینی داروها Osmotherapy با مرحله 4 بیماری مزمن کلیه و پروتئین در درمان urine.This را به بیماران دیابتی توصیه می شود می تواند سیستم خود شفا در بدن فعال برای تحریک خود بازسازی اختلال کلیه tissues.Ifگلومرول می تواند به خوبی ترمیم، عملکرد کلیوی خواهد شد فوق العاده بهبود یافته است. اگر چنین است، ESRD به طور کامل جلوگیری می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت, پروتئین در ادرار, بیماری مزمن کلیه است 4 درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.