PKD با فشار خون بالا و GFR 41

شنبه 6 مهر 1392
ن : lafee

PKD با فشار خون بالا و GFR 41

PKD با فشار خون بالا و GFR 41

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک disorder.It ژنتیکی یک اختلال پیشرونده و یک میزبان از نشانه ها به عنوان عملکرد کلیه declines.A درمان PKD با فشار خون بالا و GFR 41 ظاهر خواهد شد در محتوای زیر توصیه می شود.

فشار خون بالا و GFR 41 در PKD

PKD با تعدادی از کیست های متعدد در کلیه ها برجسته شده است. با افزایش سن، کیست در هر دو های اندازه و number.As نتیجه افزایش، کیست های بزرگ فشار علیه کلیه ها می شود و جایگزین بیشتر و سالم تر nephrons.As نتیجه، کلیه ها قادر نخواهد بود برای دریافت جریان خون به اندازه کافی.

هنگامی که اکسیژن و ایسکمی کلیوی رخ می دهد، کلیه رنین بیشتر، هورمونی که می تواند خون را منقبض vessels.Thereby، فشار خون بالا رخ خواهد داد.

GFR اقدامات چقدر خون توسط گلومرول در nephrons.When فیلتر نفرون دچار اختلال و یا کاهش در تعداد، خون کمتر خواهد شد توسط کلیه ها فیلتر شده، در نتیجه در GFR کم نتیجه است. نتیجه طبیعی GFR محدوده بین 90 ~ 125ml/min.So GFR 41 با آسیب های بسیار جدی کلیه در PKD همراه است.

هر گونه سوال؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما در حال حاضر!

درمان PKD با فشار خون بالا و GFR 41

به طور کلی، برخی از داروها به بیماران به کاهش فشار خون بالا تجویز می شوند. با این حال، داروها به تنهایی کافی نیست.

به عنوان فشار خون بالا در نتایج PKD از منبع خون ناکافی به کلیه ها، افزایش جریان خون به کلیه ها درمان مهم است part.To بالا بردن GFR 41، یک گام است که به افزایش جریان خون به کلیه ها و یکی دیگر از هدف درمان عبارت است از بازگرداندن نفرون اختلال در کلیه ها.

میکرو چینی داروها Osmotherapy با فشار خون بالا و GFR 41.It به بیماران مبتلا به PKD توصیه می شود درمان گیاهی در حال توسعه از طب سنتی چینی گیاهی است. در این روش درمانی می تواند سیستم خود را بهبود در بدن بازسازی نفرون اختلال فعال، در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی قابل ملاحظه ای است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان PKD, GFR,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.