پایین پتاسیم بالا در بیماری کلیه ناشی از دیابت

شنبه 6 مهر 1392
ن : lafee

پایین پتاسیم بالا در بیماری کلیه ناشی از دیابت

پایین پتاسیم بالا در بیماری کلیه ناشی از دیابت

با پتاسیم بالا پایین در DiseasePotassium کلیه ناشی از دیابت یک ماده معدنی مهم در بدن است و آن را کنترل عصب و عضله function.High پتاسیم نیز هیپرکالمی به نام . اگر سطوح خیلی بالای پتاسیم در خون ، آن را conditions.How بسیار جدی باعث کاهش پتاسیم بالا در بیماری کلیوی ناشی از دیابت است ؟

علل پتاسیم بالا در بیماری کلیوی ناشی از دیابت

در سطح پتاسیم بالا زمانی اتفاق می افتد که کلیه ها کار نمی کلیه well.Healthy می تواند فیلتر کردن مواد معدنی اضافی که بدن نمی need.However ، در دیابت ، قند خون بالا می تواند باعث فشار اضافی در زمان nephrons.Over ، نفرون تبدیل خواهد شد فرسوده و موفق به درستی کار نکند، در نتیجه در disease.As کلیه نتیجه ، پتاسیم اضافی در بدن زمانی که کلیه ها قادر به کار ساخت ، در نتیجه در پتاسیم بالا در خون و در نتیجه .

نشانه هایی از پتاسیم بالا در بیماری کلیوی ناشی از دیابت

در حالی که پتاسیم نقش بسیار حیاتی در بدن ، پتاسیم اضافی در بدن هنوز هم می تواند یک میزبان از نشانه های مشکلات پتاسیم بالا در بیماری کلیه ناشی از دیابت عبارتند از :

* تهوع

* ضعف

* بی حسی یا سوزن سوزن شدن

* ضربان قلب نامنظم

* مرگ ناگهانی

چگونه به کاهش پتاسیم بالا در بیماری کلیوی ناشی از دیابت

به عنوان مثال پتاسیم در بدن می تواند انبوهی از مشکلات و حتی مرگ می شود ، مهم است که برای کاهش پتاسیم بالا در بیماری کلیوی ناشی از دیابت است .

در مرحله اول، بیماران باید در سبزیجات diet.As قطع کردن غذاهای پر پتاسیم و میوه های سرشار از پتاسیم است ، بیماران باید در انتخاب آنچه به eat.The بیماران همچنین می توانید تدریجا سبزیجات پتاسیم بالا، اگر از جمله آنها را در رژیم غذایی باید مراقب باشید.

ثانیا ، به عنوان نتایج پتاسیم بالا از کاهش عملکرد کلیه در دیابت، کنترل پتاسیم بالا اساسا ، بیماران باید درمان برای درمان کلیه به عنوان یک whole.If عروق خونی کوچک اختلال در کلیه ها قابل بازیابی می باشند ، عملکرد کلیه را بهبود خواهد شد. بدین ترتیب ، پتاسیم بیشتر خواهد شد از بدن برداشته شود، در نتیجه کاهش پتاسیم بالا در بیماری کلیوی ناشی از دیابت ، اساسا و به طور کامل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری کلیوی , درمان نفروپاتی دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.