سندرم نفروتیک و FSGS ، دیابت به مدت 20 سال

شنبه 6 مهر 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک و FSGS ، دیابت به مدت 20 سال

سندرم نفروتیک و FSGS ، دیابت به مدت 20 سال

Q :

من سندرم نفروتیک و FSGS.I مبتلا به دیابت به مدت 20 years.What زندگی است درمان برای شرایط من است؟

:

در مرحله اول، شما نیاز به درک روشنی از condition.What بیماری خود را به طور کلی رابطه سندرم نفروتیک، FSGS و دیابت است؟

دیابتمقصر از syndrome.The نفروتیک عروق خونی کوچک در کلیهها به عنوان فیلتر عمل می کنند و می توانید فیلتر کردن مایعات و مواد زائد اضافی از بدن در condition.However راست است، اگر سطح قند خون بالا در طول زمان را نگه می دارد ، آن را باعث فشار بیشتری بر روی عروق خونی به عنوان فیلترهای کوچک دچار اختلال ، مقدار زیادی از پروتئین ها از درون آنها عبور و در نهایت در سندرم urine.Nephrotic خواهد بود منجر شود.

سندرم نفروتیک می توان به انواع مختلفی از انواع پاتولوژیک ، که در آن FSGS FSGS بسیار common.In است ، تقسیم شده است، بسیاری از فیلترهای تبدیل به زخمی و sclerotic.If درمان نشود ، پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) به زودی خواهد آمد .

همانطور که برای درمان سندرم نفروتیک و FSGS در دیابت ، بیماران باید درمان برای کنترل دیابت و ترمیم عروق خونی کوچک آسیب در kidneys.In این راه داشته باشد، عملکرد کلیوی از کاهش و ESRD خواهد شد اجتناب شود متوقف خواهد شد .

که چقدر برای رسیدن به هدف درمان بالا ؟ در مرحله اول، بیماران مبتلا به دیابت باید انسولین و داروهای ضد دیابت تجویز می شوند به دنبال نگه داشتن سطح قند خون در زیر control.Meanwhile ، مهم است که به کنترل از عوارض مرتبط با دیابت و FSGS مثل پروتئینوری ، فشار خون بالا فشار و غیره

عوامل خطر در بدتر شدن عملکرد کلیوی و چگونه آنها را کنترل ها چه هستند؟ مشورت با پزشک آنلاین ما !

ثانیا، میکرو چینی داروها Osmotherapy مبتلا به سندرم نفروتیک و درمان FSGS.This به بیماران دیابتی توصیه می شود می تواند به خود بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک به افزایش function.In کلیه این راه ، بیماران جلوگیری از توسعه ESRD است .

FSGS و سندرم نفروتیک در دیابت هستند ، شرایط بسیار جدی برای مقابله با و همچنین توسعه بسیار rapidly.Therefore است ، مهم است که برای شما به دنبال درمان در اسرع وقت .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تجزیه و تحلیل بیماری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.