پیش آگهی در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه در دیابت

پنج شنبه 4 مهر 1392
ن : lafee

پیش آگهی در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه در دیابت

پیش آگهی در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه در دیابت
پیش آگهی از مرحله 3 بیماری مزمن کلیه در بیماری های کلیوی DiabetesDiabetes ها یک اختلال پیشرونده است که در آن کلیه موفق progressively.How پیش آگهی در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه در دیابت است ؟

این سخت است برای پیش بینی چگونه است پیش آگهی در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه در افراد دیابتی در این مطالعه، به عنوان پیش آگهی توسط variables.How مبتلا به بهبود پیش آگهی و آهسته کاهش عملکرد کلیه است ؟

هر گونه سوال ؟ مشورت با پزشک آنلاین ما !

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه در دیابت

عروق خونی کوچک در کلیه ها می تواند فیلتر کردن مایعات اضافی و مواد زائد از بدن برای حفظ balanced.However خون تمیز و شیمیایی ، اگر سطح قند خون بالا در طول زمان را نگه می دارد ، آن را باعث استرس اضافی در زمان کوچک vessels.Over خون ، کوچک رگ های خونی تبدیل خواهد شد اختلال در طول زمان .

فرد با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه در دیابت صدمه به کلیه ها در اعتدال با GFR سال 30 ~ 59.If درمان نشود و یا غیرموثر درمان ، پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD ) خواهد بود result.Then نهایی چگونه به بهبود پیش آگهی در مرحله 3 CKD مبتلا به دیابت ؟

در مرحله اول، قند خون بالا مقصر مستقیم صدمه به کلیه در کنترل diabetes.Effective قند خون می تواند عملکرد کلیوی قابل ملاحظه ای به تاخیر می اندازد .

ثانیا، عوارض مربوط به بیماری های کلیوی مانند فشار خون بالا ، پروتئینوری و غیره شتاب دهنده های قابل توجهی در بدتر شدن عملکرد کلیوی . بنابراین، مهم است که برای بیماران به مدیریت این شرایط به شدت .

ثالثا، در جهت بهبود پیش آگهی در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه در دیابت ، بیماران باید درمان برای بازگرداندن اختلال عروق خونی کوچک و بهبود function.If کلیه کلیه ها می توانند به کار موثرتر ، پیش آگهی قطعا بهبود یافته است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است با مرحله 3 CKD در diabetes.This به بیماران توصیه می شود درمان طبیعی و مبتنی بر گیاهی سنتی چینی Osmotherapy medicine.The است می توانید خود بازسازی بافت اختلال کلیه به بازگرداندن عروق اختلال خون کلیوی تحریک ، در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی . در این راه، پیش آگهی در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه در دیابت خواهد شد اساسا بهبود یافته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیش آگهی در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه در دیابت , رحله 3 بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.