چگونه به اجتناب از درد شکم با دیالیز صفاقی

پنج شنبه 4 مهر 1392
ن : lafee

چگونه به اجتناب از درد شکم با دیالیز صفاقی

چگونه به اجتناب از درد شکم با دیالیز صفاقی
چگونه به اجتناب از درد شکم با دیالیز صفاقی DialysisPeritoneal به نظر می رسد به صورت یک انتخاب بهتر برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پیشرفته ، اما در واقعیت ، آن را تا محدودیت های مختلف . پس چگونه به اجتناب از درد شکم با دیالیز صفاقی ؟ ( آیا شما واقعا باید به دیالیز ؟ لطفا پزشک زندگی می کنند با یکدیگر مشورت کنید . )

همانطور که همه ما می دانیم ، دیالیز صفاقی ، نوعی درمان جایگزینی است که نقش به عنوان کلیه مصنوعی برای حفظ عملیات روزانه عملکردی است . ما باید اعتراف که صفاق سریعترین روش برای بیماران به پاک کردن خون و جان خود را از حفظ است ، هر چند که دور از کامل است که دریک طرف ، تنها در کنترل محتوای متابولیت های مولکولی کوچک به طور موقت با هدف و دارای عوارض جانبی متعدد در سوی دیگر است که ممکن است منجر به نفوذ زهرآلود .

اگرچه به نظر می رسد در مقایسه با سایر صدمات شدید ثانویه نسبتا خفیف ، درد شکمی مشکل که نمی توان نادیده گرفت است. به منظور اجتناب از درد شکم با دیالیز صفاقی ، بسیاری از بیماران تمایل به انتخاب روش که در حل مشکلات سطح با استفاده از مسکن درد یا کاهشفرکانس، که مصلحت است هدف . چه بدتر، برخی از آنها ممکن است برای سایر درمان ها با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی یا داروهای سیتوتوکسیک ، که ، در واقع ، ممکن است سرعت بخشیدن به پیشرفت به سمت وخامت بیشتر به دنبال .

به عنوان یک ماده در واقع ، درمان های طبیعی درمان های مورد نظر برای جلوگیری از درد شکم با دیالیز صفاقی کاملا ، است که اعمال شده به درمان بیماری های کلیوی از ریشه خود باعث می شود که دوره نقاهت نفرون آسیب دیده و نوسازی سلول های ذاتی کلیه اساسا ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از کلیه ها شکست خورده به موقع و به طور موثر .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، برای مثال، یک درمان طبیعی قابل توجه آن است که اعمال می شود را به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق outspreading رگ خون ، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیوی بنابراین برای جلوگیری از درد شکم با دیالیز صفاقی به طور طبیعی .

مطالب فوق به طور عمده از راه هایی برای جلوگیری از درد شکم با دیالیز صفاقی معرفی نماید. اگر شما یا عزیزان خود رنج می برند به صورت مشکل مشابه ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پیشنهادات شخصی تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز, دیالیز صفاقی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.