گزینه های ممکن برای درمان کلیه بیماری چه هستند

پنج شنبه 4 مهر 1392
ن : lafee

گزینه های ممکن برای درمان کلیه بیماری چه هستند

گزینه های ممکن برای درمان کلیه بیماری چه هستند
گزینه های احتمالی برای بیماری کلیه کلیه TreatmentHealthy چه نقشی حیاتی در کارکرد روزانه، که ، با این حال ، آسان به تغییرات پاتولوژیک یا فیزیولوژیک است آسیب دیده است بازی . سپس گزینه های احتمالی برای درمان بیماری کلیه زمانی که بیمار از بیماری کلیوی رنج می برند چه هستند ؟

و فرست از همه ، این امر می تواند گمراه کننده گفت که یک درمان خاص برای تمام بیماری کلیوی مناسب است و قادر به حل مشکلات کلیوی یک بار و برای همه است . در واقع، نشانه ها و عوارض مشابه ممکن است با بیماری های مختلف اولیه در حالی که همان نوع از بیماری های کلیوی ممکن است علل بیماری ، مدارک تحصیلی و مناطق مختلف ایجاد می شود. بنابراین اصل اساسی برای انتخاب گزینه های ممکن برای درمان بیماری کلیه است برای دریافت تشخیص زود هنگام و درمان، است که تضمین درمان بیماری است .

با توجه به شرایط مختلف بیمار و تفاوت های فردی ، گزینه های ممکن را برای درمان بیماری کلیه به طور عمده به دو جنبه است که به شرح زیر تقسیم شده است.

درمان غرب :

درمان غربی، یکی از گزینه های احتمالی برای درمان بیماری کلیوی ، تقریبا شامل درمان های عمومی و درمان های جایگزینی ، که دارای هم superiorities و محدودیت است . ما باید بپذیریم که روش با کمک دارو مانند هورمون ، عامل سرکوب کننده ایمنی و سیتوتوکسیک دارو و درمان مانند دیالیز و پیوند کلیه هستند قادر به تبدیل شدن به موثر بلافاصله، که ، با این حال ، چاره موقت با اثر موقت است . چه بدتر، این روش نیز در مورد عوارض جانبی متعدد، که ممکن است باعث آسیب های ثانویه به ارمغان بیاورد، در نتیجه بدتر شدن وضعیت فعلی است .

درمان چینی :

شایان ذکر است که نه همه درمان های چینی به اصطلاح درمان های طبیعی با طب سنتی چینی است که قادر به درمان بیماری های کلیوی از علل ریشه خود را از طریق دوره نقاهت نفرون آسیب دیده و نوسازی سلول های ذاتی کلیه به طور کامل است، در نتیجه تبدیل شدن به گزینه ارجح برای درمان بیماری کلیه است.

درمان های طبیعی قابل توجهی را پوشش می دهد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، آلودگی خون درمانی ، ایمونوتراپی و تصفیه خون ، و غیره ( دکتر زنده مشورت برای پیشنهاد شخصی شما . )

گزینه های ممکن را برای درمان بیماری کلیه ها چه هستند؟ مطالب فوق ممکن است به شما یک ایده کلی ارائه دهد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آن ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ مشخص تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان , درمان بیماری های کلیه , گزینه های ممکن برای درمان بیماری کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.