نقرس و بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)

پنج شنبه 4 مهر 1392
ن : lafee

نقرس و بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)

نقرس و بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)

نقرس و بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) نقرس یک بیماری بسیار دردناک است و آن را به طور عمده بر مفاصل تاثیر می گذارد. گزارش شده است که بیماران مبتلا به PKD به احتمال بسیار زیاد برای توسعه gout.How برای درمان نقرس در PKD؟

نقرس مربوط به PKD چگونه است؟

نقرس اتفاق می افتد به عنوان سطوح بالای اسید اوریک می سازد تا در شرایط مناسب body.In، کلیه پردازش اسید اوریک و فیلتر کردن اسید اوریک بیش از حد از body.However است، اگر بیش از حد اسید اوریک در بدن تولید یا کلیه ها قادر به عملکرد به اندازه کافی اسید اوریک بیش از حد در زمان body.Over تجمع می یابد، بیشتر و بیشتر اسید اوریک می سازد تا در بدن و بلورهای form.The کریستال می تواند در قسمت های مختلف بدن واریز به علت التهاب.

PKD در یک مشخص با کیست های متعدد در سن kidneys.With، کیست در هر دو های اندازه و number.As نتیجه افزایش، کیست های بزرگ جایگزین بیشتر و سالم تر نفرون، و در نتیجه کاهش عملکرد کلیه.

زمانی که کلیه ها در PKD دچار اختلال میشود، کلیه نمی تواند پردازش و حذف بیش از حد اسید اوریک از بدن، بنابراین در نتیجه gout.Moreover، اگر اسید اوریک می سازد تا در کلیه، آن ممکن است التهاب در کلیه ها ایجاد کند، در نتیجه تسریع زوال عملکرد کلیوی است.

چگونه برای مدیریت نقرس در PKD؟

در مرحله اول، بیماران باید کاهش مصرف غذاهای پر پورین مثل غذاهای دریایی، گوشت حیوانات و غیره

در مرحله دوم، کنترل عوامل خطر ابتلا به خون، فشار gout.High، چاقی، قند خون بالا و غیره می تواند کمک به gout.It برای بیماران مبتلا به PKD برای کنترل این عوامل خطر مهم است.

ثالثا، به عنوان، اسید اوریک بالا از کاهش عملکرد کلیه در PKD.Therefore، برای کنترل نقرس اساسا ذکر شده، بیماران باید درمان کلیه را به عنوان یک کل. اگر کلیه ها قابل بازیابی می باشند و بهتر کار کند، اسید اوریک از بدن حذف و نقرس خواهد شد اساسا کنترل.

میکرو چینی Osmotherapy داروها می تواند کمک به بیماران برای رسیدن به اهداف فوق و درمان درمان نقرس در PKD به طور کامل.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: علائم PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.