بهترین درمان برای بیماری کلیه مرحله 3 با GFR 52

پنج شنبه 4 مهر 1392
ن : lafee

بهترین درمان برای بیماری کلیه مرحله 3 با GFR 52

بهترین درمان برای بیماری کلیه مرحله 3 با GFR 52

بهترین درمان برای بیماری کلیه مرحله 3 با GFR 52A فرد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه یک تعدیل کاهش عملکرد کلیوی GFR بین 30 ~ 59.If بیماران می توانند این بیماری را به خوبی کنترل، آنها می توانند یک life.What طبیعی و با کیفیت بالا زندگی می کنند . بهترین درمان برای مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 52 است؟

مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 52

با توجه به ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه ، بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه و GFR 52 ممکن است هیچ symptoms.However را توسعه ، عنوان عملکرد کلیه کاهش می یابد ، تعدادی از علائم اولیه ممکن است شروع به appear.In مرحله 3 بیماری کلیه ، یک فرد بیشتر است احتمال ابتلا به عوارض ناشی از بیماری های کلیوی مانند فشار خون بالا ، کم خونی و بیماری استخوان و غیره در صورت عدم درمان موثر است به تصویب رسید ، ESRD خواهد بود که نتیجه نهایی .

بهترین درمان برای مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 52

بخش مهمی از درمان است که به کنترل علت مرحله 3 disease.Diabetes کلیه و فشار خون بالا به دو علت عمده بیماری مزمن کلیوی ( CKD) . علاوه بر این، اختلالات خود ایمنی مانند لوپوس، عفونت ، و غیره نیز می تواند به مشکل کلیوی کمک می کند.

علت بیماری کلیوی را و چگونه به کنترل علت زمینه ای ایمیل چیست؟ به است برای پیشنهادات پزشکی kidneycares@hotmail.com .

با این حال ، کنترل علل فقط می تواند کاهش عملکرد کلیه را به تاخیر بیاندازد ، اما می تواند به صدمه کلیوی معکوس نیست .

هنگامی که کلیه ها دچار اختلال شده ، به بافت کلیه اختلال آزاد و جذب عوامل التهابی بدتر عملکرد التهاب further.The کلیه می تواند باعثفیبروز و اسکار کلیه tissues.Eventually است ، نارسایی کلیه رخ می دهد.

بنابراین ، برای جلوگیری از مرحله 3 بیماری کلیه از در حال توسعه و GFR 52 ، از کاهش ، بیماران باید درمان باید به سرکوب پاسخ التهابی در کلیه ها و حذف فاکتورهای التهابی در کلیه .

میکرو چینی داروها Osmotherapy با ضد inflammation.It از می تواند کلیه ها را از انتشار عوامل التهابی به طور کامل برای جلوگیری از آسیب به کلیه ها متوقف برجسته شده است. در همین حال، داروهای موثر می تواند بافت کلیه اختلال در بازسازی به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی . به عنوان یک نتیجه ، عملکرد کلیوی بیمار خواهد شد قابل ملاحظه ای بهبود یافته است و ESRD خواهد شد اساسا مانع است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD 3 درمان, GFR,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.