استفراغ، بوی آمونیاک در دهان ، سردرد در نارسایی کلیه

پنج شنبه 4 مهر 1392
ن : lafee

استفراغ، بوی آمونیاک در دهان ، سردرد در نارسایی کلیه

استفراغ، بوی آمونیاک در دهان ، سردرد در نارسایی کلیه

در نارسایی کلیه ، کلیه ها به طور قابل توجهی دچار اختلال ، بیمار تعدادی از ناراحتی که می تواند significantly.Vomiting کیفیت زندگی بیماران ، بوی آمونیاک در دهان و سردرد معمولا در نارسایی کلیه رخ می دهد تاثیر می گذارد را تجربه .

استفراغ در نارسایی کلیه

استفراغ در نارسایی کلیه می تواند به علل مختلف مربوط می شود . در مرحله اول، به کلیه ها آسیب دیده است ، آنها با شکست مواجه خواهد شد برای از بین بردن سموم و مواد زائد از سطح بالایی از سموم و مواد زائد body.If ساخت تا در دستگاه گوارش ، دستگاه گوارش را تحریک خواهد شد ، منجر به استفراغ .

کلیه ها می توانند ورودی و خروجی مایع تعادل به تعادل محتوای های سیال در body.However ، در زمانی که کلیه ها دچار اختلال ، سطح بالایی از مایع در body.If خواهد ساخت تا سیستم گوارشیاست با مایع اضافی آب گرفتگی ، آن را در دستگاه گوارش باعث تورم organs.Swelling در دستگاه گوارش نیز می تواند باعث استفراغ در نارسایی کلیه شود .

چگونه به تشخیص علت استفراغ در نارسایی کلیه و کنترل آن است ؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای پیشنهادات بیشتر است .

است بوی آمونیاک دهان در نارسایی کلیه

در شرایط مناسب ، برخی از مواد سمی بدن توسط کلیه ها مانند نیتروژن اوره ، اسید اوریک، کراتینین و غیره در شکل از urine.However ، زمانی که کلیه ها شکست حذف این مواد سمی در کلیه blood.When تجمع می یابد به میزان قابل توجهی دچار اختلال می شود ، این سموم ممکن است به دستگاه تنفسی و مری را وارد کنید ، در نتیجه در سوار شدن بوی آمونیاک در نارسایی کلیه و در نتیجه .

سردرد در نارسایی کلیه

سردرد عمدتا به دلیل فشار خون بالا در نارسایی کلیه است . فشار خون بالا و نتیجه ساختمان از مایع در ، علت vessels.Another خون فشار خون بالا رخ می دهد است رنین توسط kidneys.Renin را افزایشهورمون که می تواند به گسترش و قرارداد کلیه vessels.When خون دچار اختلال شده است ، رنین بیشتر خواهد شد رنین produced.Extra می تواند رگ های خونی را منقبض ، بنابراین در فشار خون بالا .

فوق علل استفراغ، بوی آمونیاک و سردرد در نارسایی کلیه است . برای پیشنهادات پزشکی بیشتر ، شما می توانید با پزشک آنلاین ما در حال حاضر چت !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: علائم نارسایی کلیه , نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.