درمان دیابت با عملکرد کلیوی 25 ٪ و ادم

پنج شنبه 4 مهر 1392
ن : lafee

درمان دیابت با عملکرد کلیوی 25 ٪ و ادم

درمان دیابت با عملکرد کلیوی 25 ٪ و ادم

دیابت یک علت قابل توجهی از decline.If عملکرد کلیه که کلیه ها به خوبی کار نمی باشد، یک میزبان از علائم رخ خواهد داد از جمله ادم و کاهش function.What کلیوی درمان دیابت با عملکرد کلیوی 25٪ و ادم است؟

دیابت با عملکرد کلیوی و ادم 25٪

عروق خونی کوچک کلیه به نام گلومرول می توانید فیلتر کردن مایعات اضافی و مواد زائد را از بدن در condition.However راست ، در دراز مدت قند خون بالا می تواند فشار اضافی در کلیه ها می شود. با گذشت زمان ، رگ های خونی تبدیل خواهد شد خسته شده، و در نتیجه بیماران کلیوی پیشرونده decline.The عملکرد با دیابت و عملکرد کلیه 25٪ در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه (CKD) است . در این مرحله ، کلیه ها به طور قابل توجهی دچار اختلال شده است .

همانطور که کلیه ها قادر به کار می کنند ، آنها می توانند مایعات اضافی از بدن به اندازه کافی از بین بردن نیست، در نتیجه ظهور به edema.In علاوه بر این ، پروتئینوری نیز می تواند به ادم در diabetes.Proteins در خون کمک می تواند مایع اضافی در رگ های خونی نگه دارید . با این حال ، به عنوان رگ های خونی کوچک کلیه ها دچار اختلال می شود ، مقدار زیادی از پروتئین های به urine.As نشت در نتیجه، مایع در رگ های خونی را نمی تواند در رگ های خونی، اما infilter به بافت زیر جلدی حفظ منجر به ادم .

درمان دیابت با عملکرد کلیوی 25 ٪ و ادم

بیماران باید درمان برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه ، افزایش عملکرد کلیوی ، و کنترل ادم .

برای از بین بردن ادم در دیابت ، بیماران باید علل از جمله پروتئینوری و احتباس مایع در مدیریت body.Diet ها است کنترل شامل محدود کردن مصرف مایعات و غذاهای با پروتئین بالا است .

برای بهبود عملکرد کلیه ، درمان کلیدی است برای بازگرداندن اختلال structure.However کلیه است، هیچ از چنین درمان در طب سنتی غربی وجود دارد.

داروها میکرو چینی Osmotherapy و تصفیه خون به دیابت با عملکرد کلیوی و ادم 25٪ توصیه می شود. این دو درمان می تواند خون را پاک و بازسازی بافت کلیه به طور موثر ، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه و کنترل ادم اساسا .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت ، عوارض دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.