عوامل که کوتاه امید به زندگی دیالیز چه هستند

چهار شنبه 3 مهر 1392
ن : lafee

عوامل که کوتاه امید به زندگی دیالیز چه هستند

عوامل که کوتاه امید به زندگی دیالیز چه هستند
امید از زندگی کوتاه DialysisDialysis یک درمان جایگزین به طور گسترده ای مورد استفاده برای افراد پیشرفته به پاک کردن خون و حفظ جان خود را ، که برای درمان بیماری های مختلف کلیوی استفاده است. با این حال ، چه عواملی که کوتاه امید به زندگی دیالیز هستند؟ ( فورا دکتر زنده مشورت برای پاسخ شخصی . )

به عنوان یک ماده در واقع ، دیالیز نقش به عنوان کلیه مصنوعی برای از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و کوچک دیگر از متابولیت مولکولی بدن . با این حال ، دیالیز به خودی خود یک روش است که قادر به حل مشکلات کلیوی یک بار و برای همه ، در مقابل ، دیالیز مکرر حتی باعث نفوذ زهرآلود در بازگشت نیست. برخی از عواملی که امید به زندگی از دیالیز کوتاه به شرح زیر است .

محدودیت های خود :

اگرچه اثر فوری از دیالیز به رسمیت شناخته شده، محدودیت های خود را بدون چون و چرا ، که رفتار وابستگی قوی و عوارض جانبی مختلف . به طور کلی، بیماران بیشتر در مورد دیالیز بستگی دارد ، بیشتر آنها می توانند نمی توان از آن جدا شده ، که سرعت تخریب کلیوی و بدتر شدن وضعیت فعلی است . چه بدتر، آن را نیز ممکن است منجر به آسیب های ثانویه ، به عنوان مثال، افت فشار خون، آریتمی و اسپاسم، در نتیجه امید به زندگی از دیالیز کوتاه ندانسته .

سوء مصرف مواد مخدر :

همانطور که همه ما می دانیم ، درمان پزشکی مناسب برای گرایش توسعه بیماری های کلیه، است که قادر به کم کردن سرعت پیشرفت و معکوس آسیب کلیوی به درجه خاصی حیاتی هستند. با این حال ، درمان ناکافی در کاهش پدیده های سطحی به طور موقت به جای درمان ریشه باعث می شود به طور کامل، به خصوص کسانی که با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده ایمنی یا داروهای سیتوتوکسیک ، که ممکن است نفوذ زهرآلود نیز به طوری که به عنوان باعث به کوتاه شدن طول عمر از دیالیز هدف .

سبک زندگی ناسالم :

در حالی که درمان های پزشکی در بیمارستان ، مراقبت های بهداشتی علمی روزانه نیز ضروری برای بیماران ، که شامل رژیم غذایی به شدت کنترل شده ، ورزش مناسب و حالت ذهنی خوب . بدون شیوه زندگی سالم، درمان را تحت تاثیر قرار خواهد شد که امید به زندگی از دیالیز کوتاه .

مطالب بالا به طور عمده مذاکرات در مورد عواملی که امید به زندگی از دیالیز کوتاه . در واقع ، درمان طبیعی ، درمان ارجح برای حل مشکلات فوق الذکر ، که شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان آلودگی خون ، و غیره اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آنها ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مبانی CKD , CKD, عواملی که کوتاه امید به زندگی دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.