چگونه برای جلوگیری از پیشرفت بیماری مزمن کلیه

چهار شنبه 3 مهر 1392
ن : lafee

چگونه برای جلوگیری از پیشرفت بیماری مزمن کلیه

چگونه برای جلوگیری از پیشرفت بیماری مزمن کلیه
توقف پیشرفت بیماری مزمن کلیه DiseaseKidney مبتلا به نارسایی کلیوی کم رنگ ، که ، با این حال ، معلوم می شود نارسایی کلیوی شدید بعد از بیماری طولانی مدت آغاز می شود . پس چگونه برای متوقف کردن پیشرفت بیماری مزمن کلیه است ؟ ( فورا دکتر زنده مشورت برای پاسخ های شخصی است . )

اول از همه، یک چیزی که ما نیاز به دانستن این است که ویژگی های بالینی آشکار از آسیب خفیف کلیوی در مراحل اولیه به دلیل جبران قوی کلیوی وجود دارد . هر چند با بدتر شدن اختلال عملکرد کلیوی ، کلیه ها به تدریج می شود بیش از حد آسیب دیده برای حفظ کارکرد روزانه خود، که رفتار قابل توجهی کاهش GFR ، علائم و عوارض سیستمیک در دوره متوسط ​​. شایان ذکر است که بیماران در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می تواند هنوز هم می تواند با درمان به موقع و موثر در اکثر موارد، که ، با این حال ، بیشتر خواهد شد منجر به جبران ناپذیر پایان مرحله بیماری کلیوی اگر آن را بارها و بارها به تاخیر معکوس است.

به منظور متوقف کردن پیشرفت بیماری مزمن کلیه ، بسیار مهم است برای بیماران را برای دریافت تشخیص زود هنگام و درمان . در مقایسه با درمان های متعدد موجود که در کاهش پدیده سطحی به طور موقت هدف ، درمان های طبیعی روش های ارجح برای جلوگیری از پیشرفت بیماری مزمن کلیه بدون آسیب های ثانویه ، که به بازیابی نفرون آسیب دیده و نوسازی سلول های ذاتی کلیه به طور کامل استفاده ، در نتیجه درمان بیماری کلیه از آن علت ریشه ای و از بین بردن ویژگی های بالینی کارآمد و به اندازه کافی .

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی درمان قابل توجه آن ، استفاده شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، افزایش خون و اکسیژن ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق outspreading رگ های خونی ، ضدالتهاب است ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا به طوری که برای جلوگیری از پیشرفت بیماری مزمن کلیه اساسا .

چگونه برای جلوگیری از پیشرفت بیماری مزمن کلیه ؟ آلودگی خون درمانی ، ایمونوتراپی و تصفیه خون نیز قادر به محافظت و بازسازی ساختارها و توابع هستند. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , درمان CKD, توقف پیشرفت بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.