قرمز خون قابل مشاهده در ادرار با PKD و مرحله 4 نارسایی کلیه

چهار شنبه 3 مهر 1392
ن : lafee

قرمز خون قابل مشاهده در ادرار با PKD و مرحله 4 نارسایی کلیه

قرمز خون قابل مشاهده در ادرار با PKD و مرحله 4 نارسایی کلیه
مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه، PKD، خون در urineUsually، زرد است رنگ ادرار متمرکز است، در حالی که رقیق ادرار است که به طور معمول بی رنگ است. رنگ ادرار ممکن است تغییر کند به علت وجود خون در ادرار است. این مقاله توضیح خواهم داد که چرا افراد مبتلا به PKD و مرحله 4 نارسایی کلیه در حال حاضر قابل مشاهده قرمز خون در ادرار و درمان این اختلال هستند. شما همچنین می توانید با پزشک آنلاین ما برای مشاوره رایگان چت به طور مستقیم.

علل

- پارگی کیست های کلیوی. هنگامی که کیست های کلیوی به اندازه کافی بزرگ رشد می کنند، آنها اغلب پشت سر هم و سبب عوارض. خون در ادرار نشانه شایع ترین متوجه پارگی کیست در داخل کلیه.

- اختلال در عملکرد گلومرولی. در PKD و مرحله 4 نارسایی کلیه، عملکرد کلیوی بیمار شده است به شدت دچار اختلال دلیل به سرکوب کیست های بزرگ شده است. هنگامی که کلیه ها قادر به عملکرد درست، سلول های قرمز خون عظیم را دریافت خواهید به ادرار به بیرون درز، در نتیجه ادرار خونی قابل رویت است.

- سنگ کلیه یا عفونت کلیه است. به عنوان عوارض شایع بیماری کلیه پلی کیستیک، هر دو شرایط می تواند منجر به حضور خون ادرار.

درمان

برای از بین بردن قرمز خون قابل مشاهده در ادرار با PKD و مرحله 4 نارسایی کلیه، برای شناسایی علل زمینه ضروری است. شما می توانید یک قرار ملاقات با کارشناسان کلیه ما به پیشنهادات مفید رایگان ساخت.

اگر شما یا یکی از مورد علاقه خود را به PKD و مرحله 4 نارسایی کلیه، به شما پیشنهاد برای درمان موثر برای جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیوی بنابراین برای جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز کامل. اگر شما علاقه، شما می توانید پیام زیر را ترک کرده و ما بسیار خوشحالیم که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید بیشتر است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ادرار خون، بیماری مزمن کلیه و خون ادرار، مرحله CKD 4 و PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.