چگونه به بهبود GFR پایین در لوپوس

چهار شنبه 3 مهر 1392
ن : lafee

چگونه به بهبود GFR پایین در لوپوس

چگونه به بهبود GFR پایین در لوپوس

چگونه به بهبود GFR پایین در LupusGFR اقدامات چقدر خون توسط کلیه ها فیلتر شده هر دقیقه و آن را به یک شاخص مهم در انعکاس چگونه کلیه خود را functioning.Low نتایج GFR از عملکرد کلیوی کاهش است . چگونه به منظور بهبود GFR کم در لوپوس ؟

GFR کم در لوپوس

لوپوس یک اختلال خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن انسان بیش فعال می شود و به بافت های بدن و سلول های طبیعی حمله بیش فعال mistakenly.The پاسخ ایمنی می تواند باعث التهاب بافت های مختلف بدن و cells.When بافت کلیه ، ملتهب شده است، آن را عملکرد کلیوی پیشرونده می شود نتیجه decline.As ، مایع کمتر توسط کلیه ها فیلتر شده ، در نتیجه در GFR کم در لوپوس است .

اگر GFR کمتر از حالت طبیعی، سطوح بالایی از ضایعات و مایع در body.Therefore ساخت تا است، بیماران مبتلا به لوپوس با GFR کم یک میزبان از ناراحتی ها و نشانه هایی مانند فشار خون بالا ، تجربه ، تورم ، خستگی، etc.How بیماری استخوان به بهبود GFR کم در لوپوس نگران یک مسئله مهم برای بیماران می شود.

چگونه به منظور بهبود GFR کم در لوپوس ؟

برای بهبود GFR در لوپوس ، گام اول درمان است برای جلوگیری از عملکرد های کلیوی از worsening.As ذکر شده در بالا ، التهاب است مقصر کلیه damage.To را سرکوبالتهاب در کلیه ها و اختلال در عملکرد صحیح سیستم ایمنی ، سلول های بنیادی در این فرآیند درمان تجویز می شوند. اگر پاسخ ایمنی بیش فعال جلوگیری کرد، هیچ التهاب رخ خواهد داد.

یکی دیگر از هدف درمان مهم است برای بازگرداندن اختلال بافت کلیه و افزایش function.If کلیه نفوذپذیری رگ های خونی کلیوی را می توان کاهش داد و مانع از عملکرد کلیه ها می تواند بهبود یافته ، بدون پروتئین به ادرار نشت می کند. با این حال ، هیچ درمان وجود دارد که می تواند بافت کلیه اختلال در بازگرداندن طب سنتی غربی medicine.Chinese ، می توانید از سیستم خود شفا در بدن فعال به بازسازیاختلال کلیه tissues.In از این روش ، کلیه ها کار می کنند موثر تر برای فیلتر کردن خون و GFR خواهد شد اساسا بهبود یافته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان نفریت لوپوس , GFR,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.