پایین GFR 48 با کراتینین بالا و BUN

چهار شنبه 3 مهر 1392
ن : lafee

پایین GFR 48 با کراتینین بالا و BUN

پایین GFR 48 با کراتینین بالا و BUN

GFR، کراتینین، BUN و سه شاخص مهم در انعکاس چگونه کلیه خود را functioning.How برای مدیریت کم GFR 48 با BUN و کراتینین بالا هستند؟

GFR 48

GFR اندازه گیری چقدر خون توسط گلومرول ها در نتیجه طبیعی kidneys.The GFR بین 90 ~ 125ml/min.It ارزش بسیار حساس در اندازه گیری function.When کلیه گلومرول ها دچار اختلال است، مایع کمتر از طریق کلیه ها جریان، در نتیجه فیلتر و در نتیجه کمتر GFR.GFR 48 نشانگر خسارت ناشی از تعدیل کلیه.

کراتینین بالا و BUN

کراتینین محصول جانبی از کراتین است که بخش عمده ای در عضله است.کراتینین اضافی توسط کلیه ها حذف شده است به طوری که کراتینین سرم می توانید در سطوح ثابت بین 0.6 ~ 1.3mg/dL.However، زمانی که کلیه ها اختلال می شوند، سطح بالای کراتینین در خون تجمع می یابد، و در نتیجه کراتینین بالا نگه دارید.

نیتروژن اوره همان چیزی است که به شکل هنگامی که پروتئین شکند down.It نیز از بدن توسط kidneys.However حذف، سطوح بالای نیتروژن اوره در بدن ساخت تا زمانی که کلیه ها قادر به عملکرد از سطوح بالای نیتروژن اوره adequately.If ساخت تا در بدن ، می تواند در اورمی، یک اختلال با یک میزبان از علائم مانند بیماری های استخوان، کم خونی، خستگی و غیره

چگونه به منظور بهبود GFR 48 و کراتینین بالا و BUN پایین؟

یک رژیم غذایی متعادل، داروها و دیگر روشهای مرسوم می تواند کمک به بهبود GFR و کراتینین بالا کمتر و BUN به علائم زنده disease.However کلیه، آنها می توانند از علل کنترل نیست.

همانطور که در بالا ذکر شد، GFR پایین و سطوح بالای کراتینین و BUN ناشی از صدمه به کلیه ها و های کلیوی function.Therefore، به بهبود GFR 48 و کراتینین بالا و BUN کاهش می یابد، بیماران باید درمان برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی است. اگر اهداف درمان را می توان به دست آمده، این بیماری را به طور کامل و اساسا کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین، GFR، BUN,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.