چهار شنبه 3 مهر 1392
ن : lafee

درمان دیابت نوع 1 با پروتئینوری

است پروتئینوری اشاره به از دست دادن پروتئین در urine.It در اغلب رخ می دهد در افراد با سابقه ای طولانی diabetes.What کند پروتئینوری در دیابت نوع 1 چیست؟ درمان دیابت نوع 1 همراه با پروتئینوری در چیست؟

چگونه پروتئینوری در دیابت نوع 1 اتفاق می افتد؟

پروتئینوری توصیف حضور پروتئین در urine.It است است اغلب به عنوان یک مقدار در بیش از 300mg در هر day.Protein به یک ماده مهم در بدن است تعریف می شود و آن را برای بازسازی بافت ها و سلول ها در بدن ضروری است .

مقصر اصلی پروتئینوری در دیابت نوع 1 است damage.The عروق خونی کوچک کلیه در کلیه ها می تواند فیلتر کردن مایعات اضافی و مواد زائد از بدن . در همین حال، مواد مفید نمی تواند از طریق فیلتر عبور خواهد شد و در بدن باقی می ماند . در شرایط مناسب ، پروتئین بیش از حد بزرگ از طریق عروق خونی کوچک در کلیهها عبور .

با این حال ، در دراز مدت قند خون بالا می تواند فشار اضافی در کلیه ها می شود. با گذشت زمان، عروق خونی کوچک تبدیل خواهد شد فرسوده و مختل gradually.When شده پس از آن ، عروق خونی کوچک آسیب دیده می شوند ، مقدار زیادی از پروتئین را از طریق کلیه ها عبور کند، بنابراین در پروتئینوری .

پروتئینوریشتابدهنده قابل توجهی در بدتر شدن عملکرد کلیوی در نوع 1 diabetes.Therefore است است ، مهم است که برای بیماران به دنبال یک درمان موثر .

علاوه بر این، ممکن است سایر علل پروتئینوری در دیابت نوع 1 مثل عفونت ادراری وجود دارد. چگونه می دانم اگر پروتئینوری خود را مربوط به دیابت است ؟ مشورت با حرفه ای آنلاین ما در حال حاضر!

درمان دیابت نوع 1 با پروتئینوری

مهارکننده های ACE و داروهای ARB از داروهای خط اول برای داروهای pressure.These خون بالا نیز در کنترل پروتئینوری در دیابت نوع 1 موثر هستند . در همین حال، یک رژیم غذایی کم پروتئین همچنین می تواند کمک به از بین بردن proteinuria.How برای مدیریترژیم غذایی کم پروتئین ؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای یک رژیم غذایی .

همانطور که در بالا ذکر شد ،پروتئینوری در دیابت نوع 1 از آسیب به عروق خونی کوچک در کنترل kidneys.To آن به طور کامل ، بیماران باید درمان باید برای بازگرداندن اختلال عروق خونی و بهبود تابع مانع از kidneys.Micro چینی داروها Osmotherapy می تواند کمک به بیماران در رسیدن به هدف درمان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت نوع 1, پروتئینوری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.