هنگامی که به شروع دیالیز برای افراد مبتلا به دیابت و کراتینین 200

چهار شنبه 3 مهر 1392
ن : lafee

هنگامی که به شروع دیالیز برای افراد مبتلا به دیابت و کراتینین 200

هنگامی که به شروع دیالیز برای افراد مبتلا به دیابت و کراتینین 200

دیالیزدرمان جایگزینی است و از آن استفاده می شود زمانی که کلیه ها قادر به عملکرد adequately.When برای شروع دیالیز برای افراد مبتلا به دیابت و کراتینین 200 ؟

هیچ استاندارد برای زمانی که برای شروع دیالیز وجود دارد. برخی از بیماران ممکن است دیالیز شروع در حتی اگر کراتینین خود را تنها به عنوان بالا به عنوان 200.However ، بعضی از بیماران ممکن است دیالیز به تاخیر می اندازد تا کراتینین آنها بیش از 1000.Therefore ، تنها کراتینین 200 نیست می توانید تصمیم بگیرید که اگر شما باید دیالیز شروع .

علاوه بر سطح کراتینین ، بیمار باید تمام جنبه های زیر را در نظر قبل از شروع دیالیز کنند.

میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)

GFR اندازه گیری چگونه مایع از حد است نتیجه طبیعی kidneys.The GFR فیلتر شده است بین 90 ~ 125ml/min.As به کاهش عملکرد کلیوی ، مایع کمتر خواهد شد توسط کلیه فیلتر ، در نتیجه و در نتیجه کاهش می یابد GFR.Generally است ، هنگامی که GFR کمتر از 10 ، دیالیز ممکن است تجویز شود .

عوارض

عوارض مربوط به نارسایی کلیه برای تصمیم گیری زمانی که شروع به dialysis.If بیماران از احتباس مایعات جدی ، سطح بالایی از پتاسیم ، سطح بالایی از اورمی و غیره مواد سمی در بدن مهم هستند ، دیالیز تجویز خواهد شد حتی اگر سطح کراتینین نیست high.Diabetes یک بیماری بسیار پیچیده است و می تواند یک میزبان از عوارض complications.These شود که افراد دیابتی به شروع دیالیز زودتر از افراد غیر دیابتی است .

کراتینین، GFR و عوارض به طور کلی استفاده می شود به منظور بررسی در صورتی که بیماران باید dialysis.However شروع، زمان شروع دیالیز است هنوز تا وضعیت بیماری خاص بیماران .

مشورت با ما آنلاین حرفه ای پزشکی اگر شما باید دیالیز شروع !

با این حال ، نه همه بیماران مبتلا به دیابت و کراتینین بالا dialysis.If نیاز کلیه اختلال قابل بازیابی می باشند ، کلیه بازگشت به کار به فیلتر کردن blood.If بنابراین ، هیچ دیالیز نمی خواهد بود required.The نرم افزار ترکیب داروها میکرو چینی Osmotherapy و درمان آلودگی خون خواهد بود که درمان توصیه شده برای افراد مبتلا به دیابت و 200.It کراتینین می تواند کمک به بیماران رسیدن به اهداف درمانی فوق و کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین , دیابت, دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.