چه رژیم غذایی می تواند سطح پتاسیم در بیماری مزمن کلیه را کاهش

چهار شنبه 3 مهر 1392
ن : lafee

چه رژیم غذایی می تواند سطح پتاسیم در بیماری مزمن کلیه را کاهش

چه رژیم غذایی می تواند سطح پتاسیم در بیماری مزمن کلیه را کاهش

چه رژیم غذایی می تواند سطح پتاسیم در پتاسیم CKDHigh سطح پایین معمولا در بیماری مزمن کلیوی ( CKD) رخ می دهد . اگر سطح پتاسیم در خون بیش از حد بالا ، می توان آن را خطرناک و حتی زندگی threatening.Diet یک بخش مهم است که به کنترل سطح پتاسیم در بدن است. چه رژیم غذایی می تواند سطح پتاسیم در CKD را پایین بیاورد ؟ خوانده شده .

توابع پتاسیم در بدن

پتاسیم یک ماده معدنی مهم در بدن است و می تواند کنترل عصبی و function.Heart عضلانی یک عضله بسیار مهم است و می توان آن را به طور منظم به دلیل از شرایط مناسب potassium.In ، ضرب و شتم ، سطح پتاسیم در خون نگه می دارد و در بین 3.5 و 5.5 میلی اکی والان / L

چرا سطح کراتینین بالا در بیماری مزمن کلیه اتفاق می افتد؟

کلیه ها یک جفت اندام های دفعی مهم در بدن است و آنها می توانند فیلتر کردن پتاسیم اضافی از بدن در شرایط مناسب . با این حال ، زمانی که کلیه ها دچار اختلال ، پتاسیم اضافی در خون تجمع می یابد ، در نتیجه در با level.If بالا کراتینینسطح کراتینین بالا است و در نتیجه ، بیماران CKD از علائم و نشانه های زیر را تجربه کنند.

* ضعف عضلات

* بی حسی یا سوزن سوزن شدن

* ضربان قلب نامنظم ، نارسایی قلبی و حتی مرگ ناگهانی

چه رژیم غذایی می تواند سطح پتاسیم در CKD را پایین بیاورد ؟

* شما باید از غذاهای که در potassium.You لود می شود باید هر day.Limit شیر و محصولات شیر با کلیه یک متخصص تغذیه مشورت کنید و تصمیم بگیرید که مصرف پتاسیم قابل قبول و یا جایگزین با میوه substitutes.Common غیر لبنی حاوی میزان پتاسیم بالا در محدود عبارتند از : کیوی، میوه های خشک شده ، آووکادو ، عسلک و غیره سبزیجات مانند سیب زمینی شیرین ، کدو در فصل زمستان ، کنگر فرنگی ، کدو تنبل ، اسفناج و غیره نیز باید محدود و حتی اجتناب شود .

ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای دریافت لیست غذاهای سرشار از پتاسیم است که شما باید اجتناب است .

* اگر شما از جمله سبزیجات سرشار از پتاسیم در رژیم غذایی CKD ، شما باید آنها را قبل از خوردن them.Leaching تدریجا می توانید برخی از پتاسیم از مواد غذایی حذف شده است.

فوق رژیم غذایی با پتاسیم پایین در بیماری مزمن کلیه توصیه می شود. اگر شما می خواهید برای دریافت دیگر پیشنهادات در رژیم غذایی برای بیماری مزمن کلیه ، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.