تورم در بیماران مبتلا به فشار خون بالا نشانه ای از نارسایی کلیه

سه شنبه 2 مهر 1392
ن : lafee

تورم در بیماران مبتلا به فشار خون بالا نشانه ای از نارسایی کلیه

تورم در بیماران مبتلا به فشار خون بالا نشانه ای از نارسایی کلیه
آیا تورم در بیماران مبتلا به فشار خون بالا ثبت نام از کلیه FailureSwelling رخ می دهد هر زمان که اندام ، پوست ، و یا دیگر قسمت های بدن تصویر را بزرگ تر ببینید . به طور معمول، این نتیجه التهاب وتجمع سیال است . در حالی که تورم در بیمار فشار خون بالا نشانه ای از نارسایی کلیه ؟
بیماری های کلیوی ناشی از فشار خون بالا ممکن است باعث تورم ( ادم ) به عنوان علامت آن است با این حال ، تورم در بیمار فشار خون بالا لزوما به این معنی نیست نارسایی کلیه علل تورم در بیمار فشار خون بالا عبارتند از شرایط به شرح زیر است. :
نارساییکلیه .
کلیه های سالم کمک به کنترل فشار خون با تغییر جذب آب و سدیم در پاسخ به تغییرات در فشار خون ، افزایش فشار خون شریان کوچک در کلیه ها آسیب می رساند و کاهش جریان خون خود را سپس کلیه ها حفظ آب و نمک به افزایش خون حجم این باعث می شود " بیش از حد حجم " و منجر به مجموعه ای از مایع اضافی، که می تواند به ادم بدن می شود .
ب داروها
برخی از داروهای مورد استفاده برای درمان فشار خون بالا ممکن است منجر به ادم این داروها شامل مسدود کننده های کانال کلسیم مثل نیفدیپین در کلاس دی هیدروپیریدینی ، و ampodipine ، و غیره
ج . نارسایی قلبی
فشار خون بالا بلند یک دسته سه تایی قرار می دهد فشار بیش از حد بر روی قلب ، که ممکن است باعث شود آن را به فرسوده و شکست . نارسایی قلبی کاهش می یابد جریان خون و در پاسخ بدن به منظور حفظ حجم خون کافی حفظ مایع . با این حال ، یک قلب شکست شکست به جای مایع بیش از حد ، پس از آن از عروق خونی و به بافت ها منتقل می شود، در نتیجه ادم .
بیمار فشار خون بالا ممکن است تجربه تورم با توجه به دلایل بالا . بنابراین ، لازم است به دنبال کمک پزشکی در اسرع وقت به شناسایی علت واقعی و بهترین درمان است . اگر شما نیاز به هر گونه کمک ، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر و یا ایمیل ما در kidney-support@hotmail.com .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: علائم فشار خون بالا نفروپاتی ، فشار خون بالا و نارسایی کلیه ، فشار خون بالا و تورم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.