چگونه به جلوگیری از عود سندرم نفروتیک در کودکان

سه شنبه 2 مهر 1392
ن : lafee

چگونه به جلوگیری از عود سندرم نفروتیک در کودکان

چگونه به جلوگیری از عود سندرم نفروتیک در کودکان

چگونه به جلوگیری از عود سندرم نفروتیک در عود ChildrenFrequent سندرم نفروتیک یک مسئله مهم در رابطه برای حمله children.Every از این بیماری است further.How عملکرد کلیه را تشدید برای جلوگیری از عود سندرم نفروتیک در کودکان ؟

چرا سندرم نفروتیک در کودکان عود ؟

سندرم نفروتیک به دلیل به التهاب از رگهای خونی کوچک در وضعیت راست kidneys.In رخ می دهد ، رگ های خونی می تواند فیلتر کردن مایعات اضافی و مواد زائد از بدن و همچنین می توانید نگه داشتن مواد مفید در body.However حفظ ، زمانی که رگ های خونی کوچک کلیه ها اختلال ، مقدار زیادی از پروتئین به ادرار از طریق کلیه ها نشت .

استروئیدداروی خط اول برای سندرم نفروتیک در کودکان است . این می تواند نفوذ پذیری عروق خونی را کاهش می دهد به کاهش نشت پروتئین از بدن . با این حال ، این بیماری به احتمال بسیار زیاد به عود .

چه کاری می تواند عود سندرم نفروتیک در کودکان می شود ؟

هر ماشه ای که می تواند باعثعود التهاب در کلیه ها می تواند عود سندرم نفروتیک مانند سرماخوردگی می شود. هنگامی که مواد مضر در خارج مانند ویروس ها، باکتری ها و غیره حملهبدن ، سیستم ایمنی بدن آنتی بادی تولید برای مبارزه با پاسخ them.The سیستم ایمنی بدن می تواند باعث التهاب در بدن می شود ، در نتیجه در عود سندرم نفروتیک در کودکان .

چگونه برای جلوگیری از عود سندرم نفروتیک در کودکان ؟

سندرم نفروتیک است به علل مختلف نسبت داده شده است. درمان موثر به علت زمینه ای نقش حیاتی در جلوگیری از عود سندرم نفروتیک ایفا می کند.

التهاب کلیه نتایج از پاسخ ایمنی غیر طبیعی در body.It ها مهم است برای جلوگیری از عوامل trigging عود مانند انواع عفونت .

پروتئینوری در نتیجه اختلال در عروق خونی های کوچک در kidneys.To جلوگیری از نشت پروتئین در ادرار به طور کامل است ، ساختار کلیه اختلال باید چین restored.Micro داروها Osmotherapy می تواندبازسازی اختلال بافت کلیه را تحریک به منظور ارتقاء کلیه function.When کلیه قابل بازیابی می باشند ، نه بیشتر پروتئین به ادرار نشت می کند. بنابراین، عود سندرم نفروتیک در کودکان خواهد شد اساسا و به طور کامل جلوگیری می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.