رژیم غذایی برای افراد مبتلا به دیابت در دیالیز

سه شنبه 2 مهر 1392
ن : lafee

رژیم غذایی برای افراد مبتلا به دیابت در دیالیز

رژیم غذایی برای افراد مبتلا به دیابت در دیالیز

رژیم غذایی برای افراد مبتلا به دیابت در بیماران DialysisThe مبتلا به دیابت هستند در خطر ابتلا به نارسایی کلیه است . اگر پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) رخ می دهد ، دیالیز خواهد بود required.Dialysis می توانید محصولات مواد زائد را از بدن برای حفظ بیماران مردم alive.When مبتلا به دیابت در دیالیز توصیه می شود ، آنها باید رژیم غذایی سوال well.Any خود را مدیریت ؟ گپ و گفتگو با ما حرفه ای پزشکی آنلاین ، در حال حاضر!

کم قند : برای بیماران مبتلا به دیابت در دیالیز ، شیرینی که نه تنها کالری عرضه اما در قند بالا باید اجتناب شود. آب نبات، کلوچه ، کیک و شیرینی های دیگر باید محدود شود.

بالا پروتئین : یک رژیم غذایی کم پروتئین باید قبل از dialysis.However به دنبال آن ، بیمار باید پروتئین بیشتری در رژیم غذایی اضافه کنید یک بار begins.Proteins دیالیز برای بیمار لازم برای ترمیم بافت ها و حفظ پروتئین عضلانی mass.Animal یک گزینه ارجح برای بیماران مبتلا به دیابت در دیالیز .

چه مقدار پروتئین در هر روز به مصرف ؟ چت آنلاین حرفه ای پزشکی در حال حاضر !

بالا غذاهای چرب : غذاهای پرچرب می تواند باعث افزایش چربی خون است که می تواند خطر توسعه بیماری های قلبی و عروقی و مواد غذایی disease.Common قلب بالا در چربی عبارتند از : غذاهای سرخ شده ، اندام های حیوانی ، گوشت چربی و غیره افزایش

کم پتاسیم : پتاسیم می تواند ضربان قلب را تنظیم و حفظ عملکرد قلب به خوبی . با این حال ، اگر سطوح بالای پتاسیم در خون ، ضربان قلب نامنظم و حتی نارسایی قلبی می شود. سطح پتاسیم بسیار بالا در خون می تواند بسیار خطرناک و و حتی زندگی threatening.So یک رژیم غذایی کم پتاسیم است به افراد مبتلا به دیابت در دیالیز توصیه می شود .

چگونه برای حذف پتاسیم از یک رژیم غذایی کلیه ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای پیشنهادات در رژیم غذایی بیشتر .

کم فسفر : فسفر بالا در مواد غذایی باید اجتناب شود. محصولات شیر حاوی سطوح بالایی از فسفر است، بنابراین جلوگیری از دوغ ، شیر شکلات ، بستنی ، ماست شیرین و دسر یخ زده است .

فوق برخی از راهنمایی های غذایی برای افراد مبتلا به دیابت در دیالیز . همانطور که وضعیت بیماری از زمان به زمان دیگر متفاوت است، تست های آزمایشگاهی به طور منظم باید به طور منظم انجام می شود. بر اساس نتیجه آزمایش ، رژیم غذایی باید بر این اساس تنظیم می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت, دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.