درمان دیابت با کراتینین 600 از دیالیز

سه شنبه 2 مهر 1392
ن : lafee

درمان دیابت با کراتینین 600 از دیالیز

درمان دیابت با کراتینین 600 از دیالیز

سطح کراتینین یک شاخص مهم در گفتن چگونه به خوبی کلیه های شما functioning.The است محدوده نرمال کراتینین سرم ممکن است 0.6 ~ 1.3 میلی گرم / دسی لیتر یا 53 115mmol/L.Creatinine و 600 میلی مول / L با damage.What کلیه بسیار جدی همراه است درمان دیابت با کراتینین 600 از دیالیز است ؟

دیابت با کراتینین 600

عروق خونی کوچک در کلیه ها می تواند فیلتر کردن مایعات و مواد زائد اضافی از بدن در دیابت condition.In سمت راست ، با این حال ، قند خون بالا در دراز مدت می تواند باعث فشار اضافی بر روی kidneys.If کلیه ها حجم کار اضافی در طول زمان ، خون کوچک کشتی ها در کلیه تبدیل خواهد شد فرسوده و کلیه ها با شکست مواجه خواهد شد .

وقتی کلیه ها آسیب دیده به طور قابل توجهی ، کراتینین خواهد در سطح body.Creatinine تجمع را افزایش نمی دهد تا عملکرد کلیه است halved.Creatinine 600 متضمن خسارت قابل توجه کلیه در دیابت .

درمان دیابت با کراتینین 600 از دیالیز

دیالیز تجویز شده است که معمولا برای درمان دیابت با نارسایی کلیه ، اما از آن است که درمان نیست . چه بدتر ، بیماران یک میزبان از عوارض جانبی دیالیز را تجربه کنند.

برای درمان دیابت با مشکل به طور موثر کلیه ، بیماران باید درمان برای بازگرداندن اختلال عروق خونی کوچک در کلیه ها و افزایش function.If کلیه عملکرد کلیوی را می توان افزایش یافته است ، دیالیز نه بیشتر نیاز خواهد بود.

کاربرد ترکیبی از تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به بیماران مبتلا به دیابت و کراتینین 600.These دو درمانهای کار در روش های زیر برای درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت پیشنهاد شده است.

تصفیه خون می تواند خون را با حذف تمام مواد زائد از بدن برای ایجاد یک محیط مساعد برای تعمیر عروق خونی کوچک اختلال در کلیه پاک .

میکرو چینی داروها Osmotherapy می توانید سیستم خود شفا در بدن فعال به بازسازی بافت های اختلال کلیه . بنابراین، عملکرد کلیوی بیمار خواهد شد بهبود یافته و هیچ دیالیز مورد نیاز خواهد بود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین , دیابت , درمان نفروپاتی دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.