کلیه پلی کیستیک عود بیماری پس از پیوند چگونه به درمان

سه شنبه 2 مهر 1392
ن : lafee

کلیه پلی کیستیک عود بیماری پس از پیوند چگونه به درمان

کلیه پلی کیستیک عود بیماری پس از پیوند چگونه به درمان
کلیه پلی کیستیک بیماری عود پس از پیوند چگونه تاریخ را TreatTo است، هنوز هم وجود دارد و هنوز درمانی برای بیماری کلیه پلی کیستیک. پیوند کلیه فقط یک درمان برای افراد مبتلا به PKD و نارسایی کلیه است. متاسفانه، در برخی از موارد، بیماری عود پس از پیوند است. اگر این اتفاق می افتد، چگونه به درمان مشکل؟ برای مشاوره رایگان، با پزشک آنلاین ما چت به طور مستقیم.
بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی است که باعث می شود کیست های متعدد در کلیه ها به فرم است. پس از گرفتن پیوند، بیماران یک کلیه جدید. با این حال، ژن های غیر طبیعی خود را نمی تواند تغییر کند.بیماری عود در زمان است. خوشبختانه، درمانهای موجود برای درمان از عود PKD در پیوند کلیه هستند. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان سلول های بنیادی هستند توصیه می شود برای کمک به بیماران مقابله با این مشکل است.
پزشکی Osmotherapy میکرو چینی
این یک درمان گیاهی طبیعی نوآورانه است که خارجی اعمال شده است. طب گیاهی چینی به گرانول میکرونیزه و دو بسته کوچک قرار داده و به. سپس بسته ها در منطقه کمر قرار می گیرد. این درمان کمک برای جلوگیری از رشد کیست و آنها را در اندازه کوچک است. عملکرد کلیه بهتر خواهد شد.
ب. ایمن درمانی
به عنوان یک درمان چینی و طب غربی یکپارچه، سلول های بنیادی می تواند برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک حفاظت از کلیه جدید از آسیب بیشتر و همچنین ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بافت. با بهبود قابل توجهی در عملکرد کلیوی، بیماران می توانند زندگی عادی و کیفیت بهتر زندگی را زندگی می کنند.
اگر شما یا یکی از مورد علاقه خود را از عود بیماری کلیه پلی کیستیک پس از پیوند کلیه رنج می برند، به شما پیشنهاد به در نظر گرفتن درمان بالا. در صورتی که هنوز چیزی روشن وجود دارد، لطفا یک پیام در زیر ترک.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ، نفروپاتی مزمن آلوگرافت, PKD و پیوند کلیه, PKD و پیوند کلیه درمان نارسایی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.