طب گیاهی برای سندرم نفروتیک با پروتئینوری

دو شنبه 1 مهر 1392
ن : lafee

طب گیاهی برای سندرم نفروتیک با پروتئینوری

طب گیاهی برای سندرم نفروتیک با پروتئینوری

سندرم نفروتیک یک بیماری با یک گروه از علائم مثل پروتئینوری های عظیم است ، ادم، هیپرلیپیدمی و طب hypoproteinemia.Herbal است به سندرم نفروتیک با پروتئینوری توصیه می شود.

سندرم نفروتیک با پروتئینوری

رگ های خونی کوچک در کلیه ها می تواند فیلتر کردن ضایعات و مایع اضافی را از body.Meanwhile ، پروتئین بیش از حد بزرگ هستند از طریق فیلتر عبور . با این حال ، در سندرم نفروتیک ، فیلتر در کلیه ها دچار اختلال شده و دارای بافت جوشگاهی می شوند و موفق به جلوگیری از نشت پروتئین از بدن ، در نتیجه در نتیجه پروتئینوری .

پروتئین یک ماده مهم در body.It یک منبع مهم انرژی در بدن است و نقش بسیار حیاتی در حفظ بازسازی بافت های بدن و پروتئینوری cells.Heavy در سندرم نفروتیک یک بی شمار از مشکلات مانند سوء تغذیه ، ضعف ایمنی ، عفونت شود غیره

طب گیاهی برای سندرم نفروتیک با پروتئینوری

هورمون مانند پردنیزون دارو معمولا مورد استفاده برای پروتئینوری در syndrome.It نفروتیک می تواند کاهش نفوذپذیری عروق خونی کلیوی به کاهش نشت پروتئین در urine.However است ، به عنوان علت زمینه ای حذف نشده است ، پروتئینوری هنوز عود بسیار frequently.Also است ، طولانی مدت استفاده از پردنیزولون می تواند به یک تن از عوارض جانبی منجر شود .

طب گیاهی است مبتلا به سندرم نفروتیک به بیماران توصیه می شود و طب proteinuria.The کار می کند در روش های زیر برای درمان بیماری است .

داروهای موثر بر آن می تواند نفوذپذیری عروق خونی کلیوی را کاهش می دهد به منظور کاهش نشت پروتئین به ادرار، در نتیجه کاهش پروتئینوری در سندرم نفروتیک .

طب گیاهی دارای اثرات ضد التهابی و از آن می توانید التهاب در کلیه ها ، سرکوب ، بنابراین متوقف کردن آسیب سیستم ایمنی بیشتر به کلیه ها .

این داروها می توانند خود بازسازی بافت کلیه اختلال در تحریک به بهبود function.If کلیوی کلیه ها قابل بازیابی می باشند ، پروتئینوری را به طور کامل و اساسا کنترل می شود.

با این حال ، برخی از داروهای گیاهی به کلیه سمی است و می تواند فشار اضافی در kidneys.Therefore است شود ، شما هرگز نباید داروهای گیاهی بدون مشورت با یک متخصص پزشکی استفاده کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.