به غیر از دیالیز : چه چیز دیگری می تواند انجام شود به کاهش سطح کراتینین

دو شنبه 1 مهر 1392
ن : lafee

به غیر از دیالیز : چه چیز دیگری می تواند انجام شود به کاهش سطح کراتینین

به غیر از دیالیز : چه چیز دیگری می تواند انجام شود به کاهش سطح کراتینین
کاهش سطح کراتینین ، دیالیز آن را برای تلفن های موبایل عجیب و غریب، با این حال ، کراتینین می تواندفشارسنج بسیار خوبی از سطح سلامت کلیوی خود را نشان می دهد که آسیب شدید کلیوی هنگامی که آن را قابل توجه افزایش می یابد . به غیر از دیالیز ، چه چیز دیگری می تواند انجام شود به کاهش سطح کراتینین ؟ ( فورا دکتر زنده مشورت برای راه حل شخصی . )
سطح کراتینین ، به طور خلاصه صحبت کردن ، محتوای خاصی از عضله متابولیت از بدن انسان است که قادر به منعکس کننده توانایی فیلتراسیون گلومرولی کلیه ها است. آن است که به خوبی شناخته شده است که کلیه های سالم قادر به حفظ عملکرد فیزیکی روزانه از قبیل حفظ تعادل آب ، الکترولیت ، اسید و باز و از بین بردن متابولیت از طریق ادرار نیز هستند . با این حال، زمانی که تغییرات پاتولوژیک و فیزیولوژیک با تروما، عفونت ، التهاب، پاسخ ایمنی و اختلال گردش خون خون ظاهر می شود که بیش از حد کافی برای حفظ ساختارها و توابع آنها ، که باعث می شود یک جرم رسوب کراتینین ، در نتیجه افزایش سطح کراتینین کلیه هستند .
در اغلب موارد ، دیالیز به بیماران پیشنهاد زمانی که سطح کراتینین آنها بیش از 5.0mg/DL ، که ، در واقع، هیچ تفاوت بزرگ با کسانی که مصلحت است که در کاهش سطح کراتینین به طور موقت به جای درمان بیماری های کلیوی از علل ریشه ای خود هدف است .
در مقایسه با روش های متعدد موجود ، درمان های طبیعی درمان ترجیح داده است که برای بازیابی نفرون آسیب دیده و بازسازی سلول های ذاتی کلیه کاملا استفاده ، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به موقع و به طور موثر این حال به منظور کاهش سطح کراتینین به طور طبیعی و بدون دیالیز .
درمان آلودگی خون درمان سیستمیک آن ، استفاده شده است که برای از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و دیگر متابولیت خارج از بدن است، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی معالجه ، بیدار توانایی تمدید خود از بدن انسان ، بنابراین مطمئن شوید که خون ناسالم و ساز و عامل را دوباره به منظور کاهش سطح کراتینین بدون دیالیز کارآمد و به اندازه کافی آسیب دیده نمی شود .
چه چیز دیگری می تواند انجام شود به کاهش سطح کراتینین جدا از دیالیز ؟ مطالب فوق ممکن است به شما یک اثر کلی ارائه دهد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آن ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , درمان بیماری مزمن کلیه , ا کاهش می دهد, سطح کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.