چگونه به مقابله با مرحله 4 نارسایی کلیه

دو شنبه 1 مهر 1392
ن : lafee

چگونه به مقابله با مرحله 4 نارسایی کلیه

چگونه به مقابله با مرحله 4 نارسایی کلیه
مقابله با نارسایی کلیه مرحله 4 مرحله 4 نارسایی کلیه ترین و یا کل از دست دادن عملکرد کلیوی است که در دراز مدت بیماری کلیوی مزمن ، نشان می دهد که آسیب شدید کلیوی ایجاد می شود . با این حال ، چگونه به مقابله با مرحله 4 نارسایی کلیه ؟
مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه ، دوره نسبتا خطرناک است که رفتار به عنوان علائم مختلف و عوارض ناشی از ارگان های متعدد و سیستم ها می باشد . شایان ذکر است که بدون درمان به موقع و موثر ، بیماران در این مرحله غیر قابل چشم پوشی به جبران ناپذیر پایان مرحله بیماری کلیوی است که هر زمان که تهدید کننده حیات را وارد کنید .
تحت این شرایط، به دنبال درمان های کارآمد تر و کافی برای مقابله با مرحله 4 نارسایی کلیه می شود بیشتر و بیشتر بسیار مهم است که قادر به کم کردن سرعت پیشرفت نسبت به بسیاری از بیماری کلیه پیشرفته و گسترش امید به زندگی بیماران تا آنجا که ممکن است .
در مقایسه با درمان های متعدد موجود که در کاهش پدیده سطحی به طور موقت هدف ، درمان های طبیعی روش های ارجح مورداستفاده برای تعمیر صدمات کلیوی آینس بازگرداندن عملکرد کلیه به طور کامل ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و عملکردهای کلیه های از ، تا که به مقابله با مرحله 4 کلیه شکست به طور طبیعی .
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان قابل توجه است آن است، که قادر به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، افزایش خون و اکسیژن کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق outspreading رگ های خونی ، ضدالتهاب ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، در نتیجه دوره نقاهت نفرون آسیب دیده و نوسازی سلول های ذاتی کلیه سیستمیک به منظور مقابله با مرحله 4 نارسایی کلیه اساسا . ( سایر درمان های طبیعی معالجه لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )
در حالی که دریافت درمان های حرفه ای پزشکی در بیمارستان ، درمانهای کمکی نیز ضروری است برای مقابله با مرحله 4 نارسایی کلیه هستند . اصلی مراقبت های بهداشتی روزانه شامل رژیم غذایی به شدت کنترل شده ، ورزش مناسب و حالت ذهنی خوب .
پس چگونه برای مقابله با مرحله 4 نارسایی کلیه ؟ مطالب فوق ممکن است به شما یک ایده کلی ارائه دهد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آن ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ، درمان CKD ، مقابله با نارسایی کلیه مرحله 4,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.