Lingzhi (قارچ Reishi ) برای سندرم نفروتیک

دو شنبه 1 مهر 1392
ن : lafee

Lingzhi (قارچ Reishi ) برای سندرم نفروتیک

Lingzhi (قارچ Reishi ) برای سندرم نفروتیک
Lingzhi (قارچ Reishi ) برای نفروتیک SyndromeAlso شناخته شده به عنوان reishi mushrrom ، lingzhi یکی از قارچ های دارویی است که در طب سنتی چینی بیش از 4،000 سال استفاده می شود برای درمان شرایط مختلف سلامت است . آن است که تنها به تازگی است که کشورهای غربی به فواید سلامتی شگفت انگیز خود را از خواب بیدار . در زیر در مورد اثر از lingzhi ( قارچ reishi ) برای سندرم نفروتیک . یک نگاه.
* کاهش فشار خون بالا ، کلسترول ، و پروتئین در ادرار
بحث در مورد شایع ترین مسائل مربوط به سلامت است که در افراد مبتلا به NS وجود دارد و شما را به عباراتی مانند پروتئین در ادرار ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا در لیست پیدا کنید . مصرف این دارو گیاه شناخته شده است به پایین آوردن فشار خون بالا و کلسترول ، که بدان معنی است که این عوامل خطر بروز ناراحتی های قلبی را کاهش می دهد . پروتئین ادرار می تواند به طور موثر کاهش می یابد .
* درمان دیابت و کنترل قند خون
مطالعه همچنین نشان می دهد که این قارچ نیز ارائه می دهد خواص دارویی است که می تواند در کاهش سطح قند خون در این بیماران کمک کند . علاوه بر این ، آن را نیز خطر عوارض بیشتر از این بیماری را کاهش می دهد .
* تقویت سیستم ایمنی بدن
به طور کلی، سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد و باعث می شود بیمار قوی تر و سالم است . این اجازه می دهد تا شخص را به قدرت برای مبارزه با عود بیماری کلیوی و کاهش خطر ابتلا به هر گونه عفونت .
* ارتقاء سلامت کلی و منبع خوبی از طول عمر در نظر گرفته شده است . علاوه بر این، از طریق افزایش محتوای هموگلوبین و تعداد گلبول های سفید ، کیفیت خون، می تواند بهبود یافته است.
عوارض جانبی lingzhi ( قارچ reishi ) ممکن استگاه به گاه فرد تاثیر می گذارد . برخی از اثرات جانبی عبارتند از ناراحتی معده، خشکی دهان ، خونریزی بینی ، خستگی ، و غیره همچنین، زنان باردار و افرادی که مصرف برخی از داروهای رقیق کننده خون باید از آن اجتناب کنند. از این رو، افراد مبتلا به سندرم نفروتیک باید یک پزشک در مورد مصرف صحیح این قارچ برای اطمینان از ایمنی مشورت کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک , سندرم نفروتیک و lingzhi , سندرم نفروتیک و قارچ reishi,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.