ممکن است برای معکوس مرحله 4 بیماری کلیه

دو شنبه 1 مهر 1392
ن : lafee

ممکن است برای معکوس مرحله 4 بیماری کلیه

ممکن است برای معکوس مرحله 4 بیماری کلیه
با امکان معکوس مرحله 4 DiseasePatients کلیه که از مرحله 4 بیماری کلیوی رنج می برند ، تلاش کرده اند تمام تلاش خود را به اصلاحعملکرد کلیه به شدت آسیب دیده است ، با این حال ، اثر واقعی آنها را دریافت محدود است. سپس هر امکان معکوس مرحله 4 بیماری کلیه وجود دارد ؟ ( فورا دکتر زنده مشورت برای سوالات شخصی خود را . )
مرحله 4 بیماری کلیه در وضعیت بحرانی است که تنها یک قدم دور از مرحله 5 بیماری کلیه ، که غیر قابل چشم پوشی را به تهدید کننده حیات پایان مرحله بیماری کلیوی بدون درمان به موقع و موثر را وارد کنید . در حساب از ویژگی های مختلف همبستگی بالینی نشانه ها و عوارض و آسیب های سیستمیک از اندام ها و بافت در این مناسبت ، بیماران اغلب به اشتباه مشتاق برای درمان با نتایج سریع، که ، در واقع، استفاده می شود برای کاهش پدیده های سطحی به طور موقت به جای درمان ریشه باعث از کلیه بیماری به طور کامل . چه بدتر، کسانی که با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده ایمنی و سیتوتوکسیک دارو نیز در مورد اثرات جانبی متعدد ، که بدتر وضعیت و سرعت تا پیشرفت به سمت نتیجه غیر قابل کنترل تر در حال حاضر به ارمغان بیاورد ، در نتیجه کاهشممکن است به مرحله 4 بیماری کلیه به تقریبا هیچ معکوس .
با این حال، درمان های طبیعی بر خلاف که قادر به بازیابی نفرون آسیب دیده و بازسازی سلول های ذاتی کلیه از مبدا ، در نتیجه حفظ و بازسازی ساختارها و عملکردهای کلیه های کارآمد و به اندازه کافی است . فقط در این راه می تواند به بیماران در به دست آوردن ممکن است برای معکوس کردن مرحله 4 بیماری کلیه به درجه خاصی است .
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان ارجح طبیعی، اعمال شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق رگ های خونی outspreading است ، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا بنابراین به منظور افزایش امکان به عقب مرحله 4 بیماری کلیه به طور طبیعی .
چگونه به ترویج ممکن است برای معکوس کردن مرحله 4 بیماری کلیه است ؟ اگر شما یا عزیزان خود را از همین مشکل رنج می برند ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ مشخص تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , درمان CKD , ممکن است به مرحله 4 بیماری کلیه معکوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.