مرحله پیش آگهی از لوپوس و پایان نارسایی کلیه با GFR 13

دو شنبه 1 مهر 1392
ن : lafee

مرحله پیش آگهی از لوپوس و پایان نارسایی کلیه با GFR 13

مرحله پیش آگهی از لوپوس و پایان نارسایی کلیه با GFR 13
پیش آگهی مرحله لوپوس و پایان نارسایی کلیه با GFR 13 " همسر من تا به مرحله نارسایی کلیوی با کم GFR 13 . او 6 سال قبل مبتلا به لوپوس تشخیص داده شد . بخشی از لوپوس تحت کنترل است. فقط عملکرد کلیه گرفتار نشده است . چگونه در مورد پیش آگهی در مورد او ؟ " برای کسانی که شک مشابه با این بیمار ، این مقاله خواهد بودبه عنوان خوانده شده مفید است . دفعات بازدید از این مقاله را برای دریافت پاسخ یا چت با دکتر آنلاین ما برای مشاوره رایگان .
پیش آگهی یک بیماری پیش بینی دوره توسعه ، و همچنین امید به زندگی ، بر اساس مقدار زیادی از اطلاعات پزشکی جمع آوری شده در سراسر جهان است . اجازه دهید ما را در پیش آگهی پزشکی برای به لوپوس همسر خود را و پایان نارسایی کلیه مرحله با GFR 13 تحت درمان های مختلف است نگاه کنید .
1. دیالیز
اگرچه دیالیز ممکن است کیفیت بهتری از زندگی را ارائه و گسترش بقای بیماران تحت این روش معمولا نگرانی های بهداشتی متعدد، که می تواندتاثیر منفی بر طول عمر داشته باشد.
متوسط ​​امید به زندگی برای کسانی که تحت دیالیز است از 4 سال است . لازم به ذکر است که این درمان می تواند به نارسایی کلیوی را درمان نمی کند . این تنها یک روش برای انجام وظایف اولیه حذف سیال و دفع مواد زائد از بدن انسان است .
2. درمان آلودگی خون
با تشکر از روشهای درمانی مدرن ، توسعه داده شده است برای اطمینان از آلودگی درمان خون افراد مبتلا به لوپوس و پایان مرحله نارسایی کلیه با GFR 13 طول زندگی به طور قابل توجهی طولانی و تا حد زیادی بهبود کیفیت زندگی است . با استفاده از این درمان ، بیماران می توانند زندگی عادی، مولد را بدون پیشرفت به تکمیل نارسایی کلیه زندگی می کنند. درمان زودهنگامکلید برای بازیابی بهتر است. برای اطلاعات بیشتر، لطفا در اینجا .
امید مقدمه کلی فوق می تواند مفید باشد به شماایده ای در مورد پیش آگهی از لوپوس و مرحله نهایی نارسایی کلیه با GFR 13 به من بدهید . اگر شما هنوز هم هیچ چیز معلوم نیست ، لطفا یک پیام در زیر ترک .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مبانی نفریت لوپوس , لوپوس و پایان مرحله نارسایی کلیه, لوپوس و پایان مرحله درمان نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.