درمان طبیعی برای پروتئینوری در سندرم نفروتیک

دو شنبه 1 مهر 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای پروتئینوری در سندرم نفروتیک

درمان طبیعی برای پروتئینوری در سندرم نفروتیک

درمان طبیعی برای پروتئینوری در سندرم SyndromeNephrotic نفروتیک یک بیماری با یک گروه از علائم از جمله پروتئینوری عظیم ، ادم ، هیپرلیپیدمی و hypoproteinemia.How به درمان پروتئینوری یک موضوع مهم در رابطه برای درمان طبیعی patients.A برای پروتئینوری در سندرم نفروتیک است این است که پیشنهاد شده است.

علل پروتئینوری در سندرم نفروتیک

گلومرولها در کلیه عنوان فیلتر در کلیه عمل می کنند و آنها می توانند فیلتر کردن ضایعات و مایع اضافی را از شرایط عادی body.In ، ، پروتئین بیش از حد بزرگ به از طریق glomeruli.However عبور ، در سندرم نفروتیک ، فیلتر در کلیه ملتهب و اختلال می شوند و شکست function.Consequently مانع عادی ، مقادیر زیادی از پروتئین رمز عبور از طریق گلومرول و در نهایت در پروتئین های عظیم urine.If در ادرار تبدیل ، تبدیل به ادرار کف آلود یا کف .

درمان طبیعی برای پروتئینوری در سندرم نفروتیک

هورمون مانند پردنیزون است که اغلب به درمان پروتئینوری در syndrome.It نفروتیک استفاده می شود می تواند به التهاب در کلیه ها کاهش می دهد به منظور کاهش نفوذپذیری عروق خونی کلیوی ، در نتیجه کاهش پروتئین در ادرار . با این حال ، به عنوانعلت زمینه ای حذف نشده ، پروتئینوری در سندرم نفروتیک هنوز عود frequently.Also ، استفاده طولانی مدت از هورمون می تواند در مورد یک تن از عوارض جانبی در بدن مانند ادم ، فشار خون بالا ، چهره ماه و غیره چگونه به ارمغان بیاورد از بین بردن عوارض جانبی هورمون ؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای پیشنهادات بیشتر .

هر گونه درمان طبیعی برای پروتئینوری در سندرم نفروتیک عاری از عوارض جانبی وجود دارد ؟ میکرو چینی Osmotherapy داروها ، درمان توصیه می شود برای syndrome.It نفروتیک است یک درمان گیاهی طبیعی بر اساس سنتی گیاهی چینی medicine.Based شده در وضعیت بیماری خاص بیماران است ، انواع خاصی از داروهای گیاهی در درمان استفاده شود. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در روش های زیر به درمان پروتئینوری در سندرم نفروتیک کار می کند.

سرکوب التهاب در کلیه ها و بهبود نفوذپذیری عروق خونی کلیوی ، در نتیجه کاهش نشت پروتئین در ادرار .

داروهای موثر بر می تواند اختلال گلومرول به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی را بازسازی می کند. اگر تابع مانع از کلیه ها می تواند بهبود یافته است، پروتئینوری در سندرم نفروتیک خواهد شد به طور کامل و اساسا کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک، پروتئینوری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.