درمان طبیعی برای FSGS در لوپوس

دو شنبه 1 مهر 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای FSGS در لوپوس

درمان طبیعی برای FSGS در لوپوس

FSGS کوتاه برای glomerulosclerosis.It فوکال سگمنتال است ، یک بیماری است که صدمه می زند که از گلومرول که فیلتر در kidneys.There استانواع علل از FSGS مانند لوپوس ، دیابت است ، etc.What درمان طبیعی برای FSGS در لوپوس است؟

FSGS در لوپوس

لوپوس یک بیماری system.Apart ایمنی بدن از کلیه ها است ، آن را نیز می تواند به پوست ، مفاصل، سیستم etc.In وضعیت راست عصبی ، سیستم ایمنی بدن می تواند از بدن در برابر لوپوس infection.In محافظت آسیب می رساند ، با این حال ، حملات سیستم ایمنی بدن سلول های بدن سالم و بافت به اشتباه . حدود نیمی از افراد مبتلا به لوپوس involvement.When کلیه سیستم ایمنی حملات کلیه ، التهاب در کلیه ها می شود. اگر التهاب می تواند متوقف ، آن را فیبروز و سپس زخم filters.In FSGS شود ، یک بخش بزرگی از گلومرول ها تبدیل به زخمی و اسکلروتیک .

درمان طبیعی برای FSGS در لوپوس

درمان لوپوس یک بخش مهم در درمان FSGS.It می تواند به صدمه بیشتر به کلیه ها و آهسته کاهش عملکرد کلیه را کاهش می دهد .

علاوه بر این، عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و هورمون ها به طور کلی ، تجویز شده برای درمان FSGS lupus.However ، استفاده طولانی مدت از این داروهامی تواند تعداد زیادی از عوارض جانبی می شود.

در اینجا یک درمان طبیعی برای درمان FSGS در لوپوس شناخته شده به عنوان میکرو چینی دارو Osmotherapy.It ، تا اثرات درمانی زیر توصیه می شود .

داروهای موثر می تواند پاسخ التهابی در کلیه سرکوب و متوقف بیشتر آسیب سیستم ایمنی به کلیه ها .

،osmotherapy می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن اصلاح و بازیابیsystem.Once ایمنی طبیعی، سیستم ایمنی بدن را به عملکرد طبیعی خود باز می گردد ، آن را به حمله بهبافت ها و سلول های بدن را متوقف کند.

مواد فعال در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند بازسازی کلیه اختلال در بافت ها و سلول های تحریک ، بنابراین در بهبود عملکرد کلیه .

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی FSGS در لوپوس از cause.Also اساسی خود را درمان می تواند به عنوان درمان طبیعی بدون ایجاد هر گونه عوارض جانبی در بدن است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان FSGS , لوپوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.