سندرم نفروتیک درمان در لوپوس

دو شنبه 1 مهر 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک درمان در لوپوس

سندرم نفروتیک درمان در لوپوس

سندرم نفروتیک مجموعه ای از نشانه است و می توان آن توسط انواع شرایط و diseases.Lupus ها ایجاد می شود علت احتمالی syndrome.What نفروتیک درمان سندرم نفروتیک است؟

چگونه سندرم نفروتیک در لوپوس رخ می دهد؟

لوپوس یک بیماری از ایمنی system.Normally است ، سیستم ایمنی بدن می تواند بدن را در برابرلوپوس substances.In مضر خارجی محافظت می کند ، با این حال ، سیستم ایمنی بدن به بافت ها حمله در نقاط مختلف body.When کلیه تحت تاثیر قرار می گیرد ، از آن خواهد شد باعث التهاب از به فیلتر در kidneys.After از فیلتر اختلال ، مقدار زیادی از پروتئین به پروتئینوری urine.Heavy نشت می تواند منجر به سندرم نفروتیک در دخالت lupus.Kidney در افراد مبتلا به لوپوس می تواند تهدید کننده حیات است و ممکن است در بالا رخ می دهد تا 50 ٪ از بیماران مبتلا به لوپوس است .

درمان سندرم نفروتیک در لوپوس

سندرم نفروتیک یک شتاب دهنده قابل توجهی در از بدتر شدن function.Therefore کلیوی است، آن را برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک در لوپوس به دنبال درمان تهاجمی در اسرع وقت مهم است .

در مرحله اول، بیماران باید داروهای تجویز شده و درمان مانند داروهای فشار خون ، قرص های آب ، رقیق کننده خون و غیره این داروها می تواند کمک به کنترل علائم و نشانه یا درمان عوارض سندرم نفروتیک را دنبال کنید.

چه داروها می توانند مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل علائم خود را ؟ مشورت با پزشک آنلاین ما !

ثانیا ، به عنوان سندرم نفروتیک از مشکل کلیه در لوپوس ، بیماران باید درمان برای درمان اولین مرحله مشکل کلیوی است برای جلوگیری از عملکرد کلیه از deteriorating.Suppressingپاسخ التهابی می تواند به پیشگیری از آسیب سیستم ایمنی برای kidneys.If ایمنی اختلال عملکرد می تواند اصلاح شود،سیستم ایمنی بدن را از حمله به kidneys.Immunotherapy است که در این فرآیند درمان استفاده شود را متوقف کند .

برای کنترل سندرم نفروتیک در لوپوس به طور کامل و اساسا ، هدف درمان کلیدی است برای بازگرداندن فیلتر در کلیه ها و بازیابی مانع function.Micro چینی داروها Osmotherapy می تواند خود بازسازی بافت کلیه را تحریک و در نتیجه در بهبود عملکرد کلیه . در نتیجه، سندرم نفروتیک در لوپوس خواهد شد به طور کامل و اساسا کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک ، لوپوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.