درمان دیابت نوع 2 با GFR 47

شنبه 30 شهريور 1392
ن : lafee

درمان دیابت نوع 2 با GFR 47

درمان دیابت نوع 2 با GFR 47

دیابت یکی از علل قابل توجهی از بیماری مزمن کلیوی (CKD) است. در حدود 41٪ بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 ممکن است microalbumin است که از اولین نشانه های آسیب کلیه را تجربه. در این بخش از بیماران، در حدود 1/3 از آنها خواهد جدی failure.What کلیه توسعه برای درمان دیابت نوع 2 با GFR 47؟

دیابت نوع 2 با GFR 47

بر اساس میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)، CKD را می توان به 5 نفر stages.The مبتلا به دیابت نوع 2 و GFR در مرحله 47 3 CKD تقسیم شده است.

در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، کلیه ها دچار اختلال هزاران moderately.A از علائم و نشانه های اولیه شروع به در این مرحله ظاهر می شود مانند کم خونی، تورم، تغییرات در ادرار بازده etc.In، این شرایط عملکرد کلیوی را بدتر کند.

درمان دیابت نوع 2 با GFR 47

قند خون بالا مقصر مستقیم آسیب کلیوی در 2 diabetes.It نوع است می تواند فشار اضافی در کلیه ها می شود، رگ های خونی کوچک کلیه ها تبدیل خواهد شد دچار اختلال بر time.As نتیجه، خون کمتر خواهد شد توسط کلیه ها و سطح بالایی از فیلتر مواد زائد و سموم در خون را ساخت.

بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 و GFR 47 باید درمان برای کنترل هر دو عوارض و بهبود عملکرد کلیوی داشته باشد.

در مرحله اول، بیماران باید داروهای تجویز شده و درمان برای کنترل علائم همراه مانند قند خون بالا، فشار خون بالا، پروتئین در ادرار و غیره را دنبال کنید

دوم، آن است که برای بازگرداندن اختلال عروق خونی کوچک در کلیه ها به بهبود عملکرد کلیوی.

میکرو چینی داروها Osmotherapy درمان توصیه شده برای 2 دیابتی نوع با صدمه درمانی کلیه است که نه تنها می تواند حساسیت به انسولین را افزایش می دهد، اما همچنین می توانید سیستم خود شفا در بدن بازسازی کلیه مختل شده tissues.Therefore که فعال، GFR افزایش خواهد یافت و کلیه ها بهتر کار می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت نوع 2, GFR,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.